Δήμος: Η κυβέρνηση προχωρά την επιφανειακή διέλευση του τρένου - Σπηλιόπουλος: Βλέπει φαντάσματα ο Δήμος

Σε μια σοβαρή καταγγελία προχώρησε σήμερα Πέμπτη η Δημοτική Αρχή της  Πάτρας. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε κάνει γνωστό ότι η κυβέρνηση προχωράει στην επιφανειακή διέλευση 

Νεότερα : «Ο Δήμος βλέπει φαντάσματα», είναι η απάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλου, στην ανακοίνωση του Δήμου Πατρέων για τις εξελίξεις στο έργο του τρένου και στο τμήμα Ρίο-Κανελλοπούλου.

Θυμίζουμε οτι ο Δήμος σε σχετική του ανακοίνωση ανέφερε ότι "ο ΟΣΕ, κατόπιν εντολής της κυβέρνησης «Από 13.04.2020 αποδίδεται στον ανάδοχο της Σ716/ΕΡΓΟΣΕ το τμήμα Ρίο – Κανελλοπούλου για την εκτέλεση εργασιών»."

Από την πλευρά του ο κ. Σπηλιόπουλος υποστηρίζει ότι ο ΟΣΕ το μόνο που έκανε ήταν να παραχωρήσει τον χώρο στην ΕΡΓΟΣΕ για την εκτέλεση του έργου που είχε, για εσωτερικούς λόγους, σταματήσει το προηγούμενο διάστημα. «Η ΕΡΓΟΣΕ μας ζήτησε να παραδώσουμε τον χώρο για να εκτελέσει τις εργασίες. Ο ΟΣΕ ως όφειλε τον παραχώρησε», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Σπηλιόπουλος.

Ωστόσο η ουσία για την πόλη δεν αλλάζει καθώς η ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να προχωρήσει τις εργασίες με την μελέτη που προβλέπει επίγεια διέλευση από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου και όχι με υπογειοποίηση όπως είχε συμφωνηθεί με την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υποδομών.

Αυτός ο σχεδιασμός που είχε συμφωνηθεί μεταξύ Υπουργείου, Δήμου και κατοίκων δεν προχώρησε από τον Κώστα Καραμανλή και πλέον παίρνει ξανά μπροστά το σενάριο της επίγειας διέλευσης, στην οποία κάθετα διαφωνεί η πόλη και σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο.

Όσο για το υπόλοιπο κομμάτι, από την Κανελλοπούλου και μέχρι το κέντρο της Πάτρας, ακόμα αναμένονται οι νέες μελέτες που, σύμφωνα με πληροφορίες θα προβλέπουν κάποιες ελάχιστες (1-2) σημειακές υπογειοποιήσεις έως τον Άγιο Διονύσιο και πλήρη υπογειοποίηση από τον Αγ. Διονύσιο μέχρι τον Άγ. Ανδρέα.

Η παρουσίαση αυτών των μελετών έχει καθυστερήσει τραγικά, αφού παράγοντες του Υπουργείο Υποδομών διέρρεαν ότι θα τις παρουσίαζε ο ίδιος ο κ. Καραμανλής τον περασμένο Ιανουάριο, όμως μέχρι τώρα δεν έχει προχωρήσει το παραμικρό. Αντί αυτού, και χωρίς καμία προηγούμενη διαβούλευση με την τοπική κοινωνία, η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά κανονικά στην επίγεια διέλευσης του τρένου μέχρι την Κανελλοπούλου.

Προηγούμενη Ανάρτηση: Σε μια σοβαρή καταγγελία προχώρησε σήμερα Πέμπτη η Δημοτική Αρχή της  Πάτρας. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε κάνει γνωστό ότι η κυβέρνηση προχωράει στην επιφανειακή διέλευση του τρένου, εγκαταλείποντας το σενάριο της υπογειοποίησης.

Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

«Αιφνιδιαστικά και εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας προχωρά στην υλοποίηση της πολιτικής της επιλογής, για επιφανειακή διέλευση του τρένου από το Ρίο έως την Κανελλοπούλου, ενεργοποιώντας την εργολαβία που είχε ακυρωθεί.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο ΟΣΕ, κατόπιν εντολής της κυβέρνησης «Από 13.04.2020 αποδίδεται στον ανάδοχο της Σ716/ΕΡΓΟΣΕ το τμήμα Ρίο – Κανελλοπούλου για την εκτέλεση εργασιών».

Σταματάνε τον προαστιακό και την εξυπηρέτηση των στάσεων Ρίο, Καστελλόκαμπος, Μποζαϊτικα.

Καλούμε την κυβέρνηση να σταματήσει άμεσα κάθε ενέργεια υλοποίησης αυτού του σχεδιασμού και να υιοθετήσει την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για υπόγεια διέλευση του τρένου από Ρίο έως Αγ. Ανδρέα και στην επιφάνειά του να δημιουργηθεί γραμμικό πάρκο.

Κάνει λάθος η κυβέρνηση αν πιστεύει, ότι θα υλοποιήσει τις αντιλαϊκές της αποφάσεις. Η υπόγεια διέλευση του τρένου είναι ζωτικής σημασίας για την ποιότητα ζωής της πόλης μας και για την προστασία του περιβάλλοντος

Δεν θα δεχθούμε να καταγραφούμε ως η μοναδική πόλη όπου το τρένο θα περάσει επιφανειακά, μιας και από όπου αλλού έχει περάσει, σωστά, πέρασε υπόγεια ή έγινε παράκαμψη.

Η Δημοτική Αρχή θα ενημερώσει τις παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου και θα συγκαλέσει κατεπείγουσα σύσκεψη με τους φορείς της πόλης.

Με τους αγώνες μας μαζί με τον πατραϊκό λαό, τους μαζικούς φορείς, δεν θα επιτρέψουμε τη διχοτόμηση της πόλης μας και την υποβάθμιση της ζωής των κατοίκων».

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE