Χωρίς καμία αναφορά για το «καυτό» θέμα των 20 εκατ. ευρώ που μοιράστηκαν στα μέσα ενημέρωσης για την εκστρατεία κατά του κορωνοϊού, κύλησαν οι τρεις παρεμβάσεις του πρωθυπουργού χθες στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τις διαδηλώσεις, παρά το ασφυκτικό πρέσινγκ που δέχθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από την πλευρά του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα.

Είχε βεβαίως προηγηθεί η κίνηση της ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ του Βαγγέλη Μαρινάκη (MEGA, ΒΗΜΑ, ΤΑ ΝΕΑ κ.λπ.) να επιστρέψει το σύνολο των χρημάτων που έλαβε από την κυβέρνηση, αφήνοντας αιχμές για τον τρόπο διανομής των κονδυλίων, αλλά και οι αντιδράσεις πολλών Μέσων (ακόμη και της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ!) για την εξόφθαλμα «ετσιθελική» κατανομή των κονδυλίων.

Παρά ταύτα, ο πρωθυπουργός δεν μίλησε στη Βουλή επί του θέματος, ούτε στη δευτερολογία ούτε στην τριτολογία του. Κι εδώ που τα λέμε, καλά έκανε. Μετά τα όσα έχουν συμβεί, όποιος μιλά για το θέμα από τη ΝΔ... εκτίθεται.

Φαίνεται ότι αυτό το κατάλαβε και ο κ. Πέτσας, ο οποίος εξάφνως έπαθε... αφωνία, λίγες ώρες νωρίτερα. Ερωτηθείς στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών για την κίνηση της ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ, περιορίστηκε να πει: «Τα συγκεκριμένα μέσα συμμετείχαν στην εκστρατεία για τον κορωνοϊό και συνέβαλαν θετικά στην ενημέρωση των πολιτών. Αν τα χρήματα επιστραφούν, θα πάνε στον κρατικό προϋπολογισμό». Παρότι ρωτήθηκε κανονικότατα για τις καταγγελίες της -φιλικά προσκείμενης κατά τα λοιπά- εταιρείας. Αυτό το σκέλος έκανε πως δεν το άκουσε...

Το καυτό ερώτημα όμως παραμένει. Πότε θα δώσει ο κ. Πέτσας στον κοινοβουλευτικό έλεγχο, τις εντολές καταχώρησης και τα τιμολόγια, αλλά και τη σύμβαση με την Initiative Media (ώστε να δούμε και τις λεπτομέρειες που προέβλεπε για το πώς θα γίνουν οι επιλογές και οι καταμερισμοί των κονδυλίων), όπως ζητά η αντιπολίτευση, υποψιαζόμενη πιθανό «μαγείρεμα»;

 

Πηγή: .euro2day.gr - ΧΑΜΑΙΛΕΩΝ

Γράφει ο  Γιώργος Σακελλίων, γιατρός και πρώην Γ.Γ. Νέας Γενιάς

 Όταν ο ΓΑΠ ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, διέγραφε τον πρόεδρο Κώστα Σημίτη για απλή έκφραση διαφορετικής γνώμης, είχα αντιδράσει έντονα, επιμένοντας ότι δεν μπορεί κανεις να διαγραφεί την ιστορία του ΠΑΣΟΚ. Και κυρίως δεν διαγράφεις έναν πρώην πρωθυπουργό, η παρουσία του οποίου στη Βουλή είναι τιμή για την παράταξη.

 

Σήμερα, που ο πρόεδρος Παπανδρέου διαφοροποιείται έργω και λόγω από την υπόλοιπη κοινοβουλευτική ομάδα του Κιναλ, διατηρώ την ίδια άποψη. Δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρξει διοικητική κύρωση κατά του πρώην ΠΘ.

Το πρόβλημα του Κιναλ είναι πολιτικό και όχι διοικητικό. Βρίσκεται στην αδυναμία του να εκφράσει ένα σύγχρονο προοδευτικό λόγο, αυτόνομα, χωρίς να ετεροπροσδιοριζεται από τη ΝΔ ή το Συριζα. Και κυρίως, χωρίς να αναμασά την ξεπερασμένη ρητορική του 80, περί «δεξιών και ακροδεξιών πρακτικών» και περί «χρονοντούλαπων»!

——

Σήμερα, με αφορμή το νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις, το Κιναλ έκανε ουσιώδη και εποικοδομητική αντιπολίτευση. Απέναντι σε ένα υπαρκτό θέμα, δεν αντιτάχθηκε στείρα στην κυβερνητική πρωτοβουλία, αλλά μέσα από ουσιαστικές και μελετημένες προτάσεις τροπολογιών, βελτίωσε το νομοσχέδιο, δίνοντας του μια πιο δημοκρατική και πιο θεσμική χροιά.

Ήταν επόμενο, από τη στιγμή που αυτές έγιναν δεκτές (κι εδώ φαίνεται και η υπευθυνότητα της κυβέρνησης), το Κιναλ να υποστηρίξει την ψήφιση του νομοσχεδίου.

Αυτήν την πορεία προς τα μπρος λοιπόν, έστω με τα μικρά της λεκτικά στραβοπατήματα, κάποιοι μέσα στο Κιναλ δεν τη θέλουν. Θέλουν το χώρο δέσμιο σε ένα ανύπαρκτο αντιδεξιό αφήγημα· στην αναζήτησή μιας χαμένης «αριστερής» ταυτότητας.

Θέλουν ένα μικρό, διαχειρίσιμο χώρο, πρόθυμο δεκανίκι στον Τσίπρα και το Συριζα.

Όμως δεν καταλαβαίνουν πως αυτήν την ξεπερασμένη «αριστερά» της δεκαετίας του 80, τη συντεχνιακή λογική και το λαϊκισμο, τα εκφράζει αυθεντικότερα ο Τσιπρας.

Κι όσο το Κιναλ δεν διατυπώνει μια γενναία, σύγχρονη πρόταση για τον τόπο και τα προβλήματα του, τη κεντροαριστερά και τη σοσιαλδημοκρατία θα την ελκύει όλο και περισσότερο ο Μητσοτάκης, με το μεταρρυθμιστικό του λόγο.

——-

Κάποιοι πάντως το λέγανε από καιρό: όταν το Κιδησο δεν διέλυσε την οργανωτική του δομή μετά την «ένταξή» του στο Κιναλ, η επόμενη διάσπαση, ήταν θέμα χρόνου.

Η ιστορία, τη δεύτερη φορά επαναλαμβάνεται ως φάρσα (ίσως η μόνη ρεαλιστική ρήση του Μαρξ)· εδώ, βέβαια, φάρσα ήταν και την πρώτη φορά.

 

 

Πολλοί από εμάς είχαμε ερωτικές ή συζυγικές σχέσεις που δεν προχώρησαν στο μέλλον. Τους λόγους τους ξέρει μόνο το ζευγάρι. Πέρα από αυτό που έβλεπαν οι γύρω τους, υπάρχουν και σημεία σε μια σχέση που καθιστούν αδύνατη την περιγραφή της απόφασης του χωρισμού. Οι λόγοι που δεν προχωράει μια σχέση, διαφορετικοί και πολυδιάστατοι κάθε φορά. Χώρια ότι έχουμε να κάνουμε με συναισθήματα, το πως νιώθουμε και εκεί τα πράγματα περιπλέκονται.

Ακόμα και σε δύσκολους χωρισμούς, όπου μόνο ο ένας από τους δυο, ήθελε να χωρίσει, τα πράγματα, οι καταστάσεις και τα συναισθήματα μπορούν να γίνουν δυσβάστακτα, πολύ βαριά και πολύ τραγικά, με πολύ κλάμα και πολύ πόνο ψυχικό, συναισθηματικό.

Ποια είναι όμως η λύση; Πώς μπορούμε να απαλλαγούμε από τα βαριά συναισθήματα και να προχωρήσουμε στο μέλλον;

Η λύση είναι να ασχοληθείς με τον εαυτό σου. Να κάνεις δουλειά με το μέσα σου. Αρχικά να δεις και αν μπορείς να καταγράψεις τα στοιχεία του άλλου ανθρώπου. Ποια προτερήματα είχε και τα θέλεις στην ζωή σου αλλά και ποια μειονεκτήματα είχε που δεν τα θέλεις στη ζωή σου. Να δεις σε ποιες καταστάσεις και συναισθήματα, τα λόγια του και οι πράξεις του, οι συμπεριφορές του και ο τρόπος που σε έκανε να νιώθεις δεν ταιριάζουν με αυτό που είσαι σήμερα. Ισως να χρειαστείς τη βοήθεια ενός ειδικού για όλα αυτά για να σε βοηθήσει στην αποδοχή της όλης αλήθειας.

Και θα καταλάβεις σύντομα ότι η πρώτη κατάσταση που θα πρέπει να αλλάξει είναι να απαλλαγείς από τον ερωτισμό που ένιωθες για τον άλλον. Δεν μπορείς πλέον να έχεις ερωτικά συναισθήματα ή εικόνες, που φτιάχνεις στο μυαλό σου, για τον άλλον. Μην ελκύεσαι. Δεν το χρειάζεσαι αυτό καθώς θα αντιληφθείς ότι δεν σου κάνει καλό. Θα βάζεις όρια στον εαυτό σου γιατί πλέον δεν θα σε αφορά αυτό το θέμα. Και έτσι δεν θα σε αφορά το τι κάνει γενικότερα στην ζωή του. Εάν είναι καλά ή δεν είναι, αν δουλεύει ή όχι, εάν περνάει όμορφα ή όχι, εάν έχει άλλον δεσμό ή όχι. Ολα αυτά δεν θα έχουν καμία σημασία ακόμα και εάν θα ήθελες εγωιστικά ή εξαρτητικά να ήσουν μαζί του. Αλλωστε δεν θα εισαι εκεί να τα μοιραστεί μαζί σου! Αρα ότι και εάν κάνει, δεν σου κάνει. Ετσι δεν θα ανοίγεις πόλεμο με τον εαυτό σου. Θα σταματήσεις να τον αναζητάς και να συγκρίνεσαι με τον άλλον άνθρωπο. Καθώς με την σύγκριση,αδικείς τον άλλον, αλλά κυρίως αδικείς τον εαυτό σου.

Εάν προχωρήσεις και απαλλαγείς από τον πρώην, από το τι κάνει σήμερα, θα πάψεις να προσπαθείς να καταλάβεις υπέραναλύοντας με τις σκέψεις σου, το τι έγινε στην σχέση σας. Θα βλέπεις μεγαλύτερο κομμάτι του ορίζοντα καθώς θα φεύγει η συναισθηματική θολούρα και βαθμιαία θα έχεις ήσυχη αναζωπύρωση της δικής σου πνευματικής επίγνωσης που θα σε κάνει να νιώθεις μια σιγουριά και ασφάλεια για το ποιος είναι ο εαυτός σου και το τι μπορείς να κάνεις στην ζωή σου από εδώ και πέρα. Σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες, επιθυμίες και όνειρα.

Οι ακραίες συγκινήσεις και η δραματοποίηση των καταστάσεων δεν βοηθούν στον νέο δρόμο που χαράζεις. Χρειάζεται συνειδητότητα, εγρήγορση και νέο σκοπό στο σήμερα, στην ζωή σου ώστε να προχωράς παρακάτω ακόμα και όταν παρεκκλίνεις. Και κάποια στιγμή θα συνειδητοποιησεις ότι αδιαφορείς και στέκεσαι απαθής απέναντι στον πρώην. Γιατί πλέον δεν σου χρειάζεται, δεν σου ταιριάζει και δεν τον θέλεις στην ζωή σου!

*Ο Νίκος Α. Παππάς είναι σύμβουλος Ψυχικής Υγείας.

Ο κ. Γιώργος Βερνίκος (πρόεδρος Ο.Κ.Ε., Γενικός Γραμματέας ΣΕΤΕ και πρόεδρος Vernicos Yachts) συμμετείχε σε τηλεδιάσκεψη που διοργάνωσε το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, με θέμα: «Η οικονομία της «καλής ζωής» ως συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας».  Κατά τη διάρκεια της παρέμβασής του ο κ. Βερνίκος επεσήμανε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

 

Η πρόσφατη καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, αποτέλεσμα της συνεργασίας του ΕΟΤ με τη MARKETING GREECE, είναι ανθρωποκεντρική και προσπαθεί ακριβώς ν’ αναδείξει το ελληνικό καλοκαίρι σαν ένα ιδιαίτερο mega brand στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, μια κατάσταση ευτυχίας πέρα από εποχές και τόπους μ’ ένα μοναδικό συναίσθημα και σε τελική ανάλυση μια επιτομή της «καλής ζωής».

 

«Καλή ζωή-ποιότητα ζωής» είναι να ζεις σε περιβάλλον με σεβασμό στη φύση, το συνάνθρωπό σου, το δημόσιο χώρο και με ασφάλεια.  Στη χώρα μας, με τη μεγάλη πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά, το μοναδικό φως, το εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό, την εξωστρέφειά μας, με έντονα τα στοιχεία κουλτούρας, ανοχής και φιλοξενίας, μπορούμε να είμαστε σημείο αναφοράς και πρωταθλητές σ’ αυτό που ονομάζουμε «καλή ζωή». 

 

Δεν χρειαζόμαστε συζήτηση για ένα νέο παραγωγικό μοντέλο.  Αυτό είναι συμφωνημένο και εξελίσσεται διαρκώς.  Άλλωστε είναι κοινά αποδεκτές όλες οι βασικές αρχές:  Για πράσινη μετάβαση, ψηφιοποίηση, καινοτόμες επενδύσεις και βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ενίσχυση εξωστρέφειας, αναβάθμιση του ανθρώπινου κεφαλαίου, απλοποίηση νομοθεσίας, βελτίωση φορολογικής διοίκησης, αποκατάσταση του αναπτυξιακού ρόλου του χρηματοπιστωτικού συστήματος, βελτίωση του ενεργειακού σχεδιασμού, λειτουργικό κράτος που να σέβεται τους πολίτες, μείωση ανισοτήτων.  Σημασία έχει το πώς εφαρμόζεις τα αυτονόητα και τα συμφωνημένα.  Αυτό που χρειαζόμαστε είναι καθαρό μυαλό, υπεύθυνους πολίτες και φορείς, που να πιστεύουν στη δημοκρατία, την αλληλεγγύη, την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση και ν’ αγαπούν την πατρίδα.

 

Έχει σημασία να βγούμε δυνατότεροι από την πανδημία.  Με λιγότερη ιδιοτέλεια.  Να επαναπροσδιορίσουμε τα όρια του «εγώ» και του «εμείς».  Να έχουμε σταθερό στόχο στο διεθνή ανταγωνισμό η Ελλάδα ν’ αποτελεί παράδειγμα ποιότητας και «καλής ζωής».   Στην πορεία αυτή ο τουρισμός αποτελεί όχι μόνο την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, αλλά πρέπει ν’ αποτελεί και τη βασική υποδομή της «καλής ζωής» ως συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας.  Ο τουρισμός έσωσε την ελληνική οικονομία την περίοδο της οικονομικής κρίσης, μαζί με τη ναυτιλία και τις εξαγωγές.  Διπλασίασε το ποσοστό του στο ΑΕΠ και δημιούργησε τις περισσότερες θέσεις απασχόλησης.  Δεν διεκδικεί κανένα προνόμιο.  Διεκδικεί ισονομία και ανταγωνιστικούς φορολογικούς συντελεστές σε σχέση με τις άλλες χώρες.

 

Φέτος θα δώσουμε τη μάχη να σώσουμε ό,τι μπορούμε από την τουριστική περίοδο και πρέπει να σταθούμε όρθιοι.  Μετά την πετυχημένη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης έχουμε την υποχρέωση να διαχειριστούμε αποτελεσματικά την ανάγκη για άμεση ρευστότητα και τα τεράστια προβλήματα που δημιουργούνται στην οικονομία.  Άλλωστε όλα τα μεγάλα θέματα είναι ανοιχτά μπροστά μας.  Από μας εξαρτάται, με ενότητα, πείσμα και ικανότητα, να τα αντιμετωπίσουμε.

Ο Θανάσης Καμέας, founder και CEO της Plushost περιγράφει το προφίλ του κορυφαίου πελάτη και δίνει χρήσιμα tips για την προσέλκυση και διατήρησή του.

 

Η κατανόηση του Κορυφαίου Αγοραστή

 

Οι κορυφαίοι αγοραστές δεν είναι μόνο μια μεγάλη ομάδα, σύμφωνα με έρευνα της CFI group και της Radial σε 500 online πελάτες λιανικής. Έχει επίσης και μεγάλη ζήτηση. Εκτός από τις δαπάνες που πραγματοποιούν αγγίζοντας τα 500 ευρώ ετησίως σε online αγορές, είναι σχεδόν επτά φορές πιο πιθανό να κάνουν 10 ή περισσότερες παραγγελίες το χρόνο από ότι οι μικρότεροι αγοραστές και 7% περισσότερες πιθανότητες να είναι πιστοί στον συγκεκριμένο λιανοπωλητή. (Οι μικροί αγοραστές ξοδεύουν λιγότερο από 500 ευρώ ετησίως online.)

 

Σε σύγκριση με τους μικρούς αγοραστές, οι κορυφαίοι αγοραστές έχουν μεγαλύτερη εμπειρία στις online αγορές και φυσικά υψηλές προσδοκίες για την εμπειρία που πρέπει να βιώσουν στο e-shop.

 

Προσέλκυση κορυφαίων αγοραστών

 

1. Θέλουν να τα κάνουν όλα μόνοι τους

 

Δεδομένου ότι ξοδεύουν πολύ χρόνο σε online αγορές, οι κορυφαίοι πελάτες περιμένουν η διαδικασία να λειτουργήσει ομαλά χωρίς να χρειαστεί να γίνει κλήση στην εξυπηρέτηση των πελατών για να χειριστεί τις βασικές συναλλαγές. Για παράδειγμα, το 61% αναμένει να είναι σε θέση να κάνει μια παραγγελία ή να ελέγξει την κατάσταση μιας παραγγελίας χωρίς να έρθει σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας είναι εύκολη στη χρήση και στην κατανόηση και διατηρήστε τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας με τακτικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

2. Χρειάζονται ακόμα την ανθρώπινη βοήθεια

 

Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να παραδώσετε τη λειτουργία ολόκληρης της ιστοσελίδα σας σε ένα chatbot. Οι κορυφαίοι αγοραστές εξακολουθούν να θέλουν να μιλήσουν ορισμένες φορές ζωντανά σε αντιπροσώπους της εξυπηρέτησης πελατών. Συγκεκριμένα, θέλουν βοήθεια από ένα ζωντανό άτομο όταν πρόκειται να υποβάλουν καταγγελία (53%), όταν έχουν μια ερώτηση χρέωσης (50%), ή όταν χρειάζονται τεχνική βοήθεια στην ιστοσελίδα (44%). Σε πιο σύνθετες καταστάσεις, φαίνεται ότι εξακολουθεί να έχει σημασία η επαφή με ένα πραγματικό πρόσωπο, οπότε βεβαιωθείτε ότι αποτελεί επιλογή στην ιστοσελίδα σας.

 

3. Απαιτούν εμπειρία από τους αντιπροσώπους της εξυπηρέτησης πελατών

 

Οι κορυφαίοι πελάτες υποθέτουν ότι οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας μπορούν να δουν το ιστορικό παραγγελιών τους, τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις με την επιχείρησή σας και τις ανταμοιβές αφοσίωσης, όταν τους βοηθούν στο τηλέφωνο. Αυτό δεν είναι δύσκολο να δημιουργηθεί στην επιχείρησή σας και κάνει τη διαφορά όχι μόνο στην εμπειρία των πελατών σας, αλλά και στην εμπειρία των υπαλλήλων εξυπηρέτησης πελατών και στην ικανότητα να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

 

4. Μπορούν να μετατραπούν σε επαναλαμβανόμενους πελάτες

 

Οι online δαπάνες των 500 ευρώ και πάνω ετησίως είναι τέλειες, αλλά ιδανικά θέλετε εκείνους τους αγοραστές να ξοδέψουν αυτά τα χρήματα στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα. Για να δημιουργήσετε αφοσίωση στους κορυφαίους πελάτες, ενθαρρύνετέ τους να εγγραφούν για να λάβουν το ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, να δεχθούν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ ή να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ανταμοιβών αφοσίωσης. Στη συνέχεια, στείλτε τους προσαρμοσμένες προσφορές για να ενθαρρύνετε περισσότερες δαπάνες- είτε ψωνίζοντας πιο συχνά, είτε κάνοντας μεγαλύτερες παραγγελίες ή και τα δύο. Δοκιμάστε να προσφέρετε μια έκπτωση, αλλά μόνο για μια αγορά 100 ευρώ ή περισσότερο. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να μετατρέψετε έναν μικρό αγοραστή σε κορυφαίο.

 

5. Είναι έτοιμοι για μια πολυκαναλική εμπειρία (0mnichannel)

 

Οι συχνοί online αγοραστές έχουν εμπειρία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Δεδομένου ότι ψωνίζουν online συχνότερα, είναι πιθανό να είναι γνώστες προηγμένων μεθόδων αγορών, όπως αγορές από smartphone, παραγγελίες μέσω έξυπνων ομιλητών όπως Alexa, ή online παραγγελίες όπου η παραλαβή γίνεται από το κατάστημα ή το πεζοδρόμιο. Μην περιμένετε οι κορυφαίοι αγοραστές να είναι ικανοποιημένοι με μια δύσχρηστη εμπειρία αγορών από κινητό ή με μια ιστοσελίδα που αργεί να φορτώσει. Για να τους προσελκύσετε, βεβαιωθείτε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα παρέχει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες.

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE