Πλήθος κόσμου παραβρέθηκε στην παρουσίαση του βιβλίου του εκπαιδευτικού Γιώργου Γιωτόπουλου με τίτλο "Κριτική Σκέψη και Τέχνες στην Εκπαίδευση Ενηλίκων" που πραγματοποιήθηκε στο νέο χώρο των εκδόσεων «Το Δόντι» (Καραϊσκάκη 147, Πάτρα), την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019 στις 20:00.

Για το βιβλίο μίλησαν ο ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Δημήτρης Βεργίδης, ο καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Θανάσης Καραλής και η κ. Φρύνη Κωσταρά, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας. Την εκδήλωση συντόνισε ο δημοσιογράφος Παναγιώτης Θεοδωρακόπουλος.

 

Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η μουσική συναυλία «Η των Πατρέων σε πόλις Ποιμένα κέκτηται», στο πλαίσιο των «Πρωτοκλητείων 2019», αφιερωμένη στον Πολιούχο μας  Απόστολο Ανδρέα, που διοργάνωσε ο όμιλος «Θεόδωρος Φωκαεύς», σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Πατρών, υπό την αιγίδα της Στέγης Ελληνικών χορωδιών, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου και ώρα 7.00 μ.μ., στον κατάμεστο, νέο Ι. Ν. Αγ. Ανδρέου Πατρών.

 Η εκδήλωση, μια λαμπρή, μουσική συνάντηση τριών εξαίρετων χορωδιών,  έγινε παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρών κ.κ. Χρυσοστόμου και ήταν θαυμάσια κατά τα πάντα.

Την συναυλία άνοιξε ο  Βυζαντινός Χορός «Άγιος Πέτρος Επίσκοπος Άργους», υπό την διεύθυνση του Λαμπαδάριου του Καθεδρικού Ναού Αγίου Πέτρου Άργους, κ. Ιωάννη Χαβιαρλή, ο οποίος παρουσίασε υπέροχα το μουσικό του πρόγραμμα. Ξεχώρισαν οι αποδόσεις του Δοξαστικού των Αίνων της εορτής του Αγ. Ανδρέα «Τον κήρυκα της πίστεως» και η Αργή Δοξολογία Γ. Βιολάκη, ενώ ιδιαίτερα ελπιδοφόρα εντύπωση άφησε το γεγονός της παρουσίας πολλών νεαρών παιδιών στον Βυζαντινό χορό. Την εκδήλωση συνέχισε η καταξιωμένη «Βυζαντινή χορωδία Αθηνών», υπό την διεύθυνση του Πρωτοψάλτη του Καθεδρικού Ιερού Ναού Παναγίας Φανερωμένης Χολαργού κ. Γεωργίου Χατζηχρόνογλου, Άρχοντος  Υμνωδού της Αγίας  Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας. Η χορωδία, μουσικό σύνολο καλοδουλεμένο και δεμένο, έψαλλε μελωδικά και απέδωσε ιδιαίτερα όμορφα και δυναμικά τα Λειτουργικά και τον Χερουβικό ύμνο, στο πρόγραμμά της.  Η Βυζαντινή χορωδία «Θεόδωρος Φωκαεύς» ολοκλήρωσε την μουσική συνάντηση, αποδίδοντας επίσης υπέροχα τα Βυζαντινά μέλη που επέλεξε ο χοράρχης της κ. Χαράλαμπος Θεοτοκάτος, με επικό τρόπο, άριστες τονικές εναλλαγές, αξιοζήλευτη αρμονία μέλους ισοκρατήματος, σύμφωνα με το Πατριαρχικό ύφος που την διακρίνει. Πανέμορφη και γλυκύτατη η εκτέλεση του γνωστού ύμνου «Κύριε εκέκραξα», επική η απόδοση της Δοξολογίας, ενώ ο 40μελής Βυζαντινός χορός ολοκλήρωσε το  πρόγραμμά του ψάλλοντας σε πρώτη παγκόσμια, συναυλιακή και χορωδιακή εκτέλεση(από πολυμελή χορό) το «Άξιον εστίν», μέλος Χαρ. Παπανικολάου, σε ήχο πλ. Δ΄. Την  αγγελική μουσική πανδαισία ολοκλήρωσε η παρουσία και των τριών χορωδιών(100 χορωδοί), οι οποίες απέδωσαν εξαιρετικά τα Ανοιξαντάρια – Επιλογή του Γ΄ ήχου, υπό την χοραρχία του Άρχοντος  Υμνωδού της Αγίας  Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας, κ. Γεωργίου Χατζηχρόνογλου. Την παρουσίαση όλης της εκδήλωσης ανέλαβε ο πρόεδρος του Φωκαέως κ. Γεώργιος Βέργος.
Στο κλείσιμο της συναυλίας, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρών κ.κ. Χρυσόστομος ευχαρίστησε όλες τις χορωδίες για την άρτια απόδοση των ύμνων και την άριστη συνεργασία, συγχαίροντας και τον όμιλο του Φωκαέως για την ανθρωπίνως τέλεια διοργάνωση και επέδωσε δώρα στα μέλη όλων των μουσικών συνόλων, ενώ απένειμε τιμητικές πλακέτες σε όλους τούς χοράρχες των συμμετεχόντων χορωδιών. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Σεβασμιώτατος στον κ. Γεώργιο Χατζηχρόνογλου, τόν οποίο τίμησε με ειδική πλακέτα υπογεγραμμένη οπό τόν ίδιο  και το Δ.Σ. και τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή της χορωδίας «Θεόδωρος Φωκαεύς», για τήν πολύτιμη προσφορά του στην πατρώα Βυζαντινή μουσική και εν γένει στον πολιτισμό. Επίσης, στον χοράρχη της  χορωδία «Άγιος Πέτρος, Επίσκοπος Άργους» δόθηκε τιμητική πλακέτα οπό τήν χορωδία «Θεόδωρος Φωκαεύς», ενώ ο Σεβασμιώτατος τέλος απένειμε  τις τιμητικές διακρίσεις από την Ακαδημία των  Βρυξελλών και την Μουσική Ακαδημία της Νοτίου Μοραβίας, προς τήν χορωδία «Θεόδωρος Φωκαεύς» για την έκδοση του λευκώματος 12ετίας της και την παραγωγή του πρώτου παγκοσμίως, αμφιωτικού, Βυζαντινού, ψηφιακού δίσκου.

Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μάνης κ.κ. Χρυσόστομος, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κερνίτσης κ. Χρύσανθος, πολλοί κληρικοί και εκπρόσωποι των Αρχών της πόλης,  πολλοί ιεροψάλτες(οι Πρωτοψάλτες Σπύρος  Ψάχος, Αρ. Μπουχάχιερ, Ιωάννης  Κόττορος, Δ. Γαλάνης, Γεώργιος Μακρυγιάννης, Σωτ. Καρυτινός)   και πλήθος κόσμου.

Χορωδία «Θεόδωρος Φωκαεύς»: π. Χαράλαμπος Σταματόπουλος, π. Βασίλειος Πατσός, Αγγελακόπουλος Κωνσταντίνος, Αθανασόπουλος Σωτήριος,  
Ανδριανόπουλος Σπυρίδων, Βάσσης Κωνσταντίνος, Γαρδίκης Νεκτάριος, Γιαλελής Ανδρέας,  Γεωργόπουλος Γεώργιος, Γκουρβέλος Σπυρίδων, Θεοδωρόπουλος Γεώργιος,  Καραγκούνης Λουκάς, Κοζιώρης Ιωάννης,  Κοροντζής Κωνσταντίνος, Κυριακόπουλος Θεόδωρος, Κωνσταντακόπουλος Διονύσιος, Κωστακιώτης Βαγγέλης, Λάγιος Παναγιώτης,  Λαμπρόπουλος Αλέξανδρος, Λαμπρόπουλος Γεώργιος, Λαμπρόπουλος Παναγιώτης, Λέκκας Κωνσταντίνος, Λέντζιος Παναγιώτης, Μακρυπούλιας Ιωάννης, Μαντέλης Γεώργιος,  Μπιλιανός Θεόδωρος, Παναγιωτάκης Γεώργιος,  Παπαδημητρίου Παύλος, Παπαδόπουλος Γρηγόριος, Παπανικολάου Χρήστος, Παπαρρηγόπουλος Αλέξιος,  Πάτσης Θεόδωρος, Πολύδωρος Παναγιώτης,  Σταματόπουλος Δημήτριος, Σταυρόπουλος Γεώργιος, Στεφανόπουλος Κωνσταντίνος, Τριπολίδης Βασίλειος, Φράγκος Νικόλαος, Χαλκίδης Παναγιώτης.                                                                                                                              Χοραρχία και Διδασκαλία: Χαράλαμπος Θεοτοκάτος  (Πρωτοψάλτης Ι. Ν. Αγ. Σοφίας Πατρών).





 




 ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ: ΕΝΑΣ ΑΙΩΝΑΣ η ταινία της Κινηματογραφικής τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου

INGMAR BERGMAN – VERMACHTINIS EINES JAHRHUNDERTGENIES 

Σκηνοθεσία: Μαργκαρέτε φον Τρότα

Σενάριο: Μαργκαρέτε φον Τρότα, Φέλιξ Μέλερ

Φωτογραφία: Μπόρες Γουάιφενμπαχ

Μοντάζ: Μπετίνα Μπέλερ

Χώρα:  Γερμανία, Γαλλία (Έγχρωμη)

Διάρκεια:  99΄  

Πρώτη προβολή:     6.00 μ.μ.

Δεύτερη προβολή:   8.15 μμ.

Τρίτη προβολή:     10.30 μμ.

 

Θαυμασμός και δέος για τούτο τον ιδιοφυή και σχολαστικό μελετητή της «ανθρώπινης κατάστασης», ο οποίος όμως τα πήγαινε άσχημα με την ανθρώπινη επαφή!

Συζητώντας με συνεργάτες και παιδιά του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν αλλά και κινηματογραφιστές της νέας γενιάς, η Γερμανίδα σκηνοθέτις Μαργκαρέτε φον Τρότα («Η Χαμένη Τιμή της Καταρίνα Μπλουμ») ερευνά τη ζωή και το έργο του Σουηδού διάσημου δημιουργού. 

 

H ζωή και το έργο του Σουηδού διάσημου δημιουργού συνδέονται εύστροφα κι εύστοχα, σε μια ειλικρινή σινεφίλ κατάθεση, που θολώνει συγκινητικά τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο μπροστά και το πίσω από την κάμερα. 

 

Η Μαργκαρέτε φον Τρότα αφιερώνει στον Ινγκμαρ Μπέργκμαν μια προσωπογραφία τρυφερότερη ίσως του υποκειμένου της, πάντως σύνθετη όπως θα του ταίριαζε.

 

Θαυμάστρια του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, τον οποίο είχε γνωρίσει και από κοντά, η Γερμανίδα σκηνοθέτις Μαργκαρέτε φον Τρότα («Η Χαμένη Τιμή της Καταρίνα Μπλουμ», «Hannah Arendt») επιστρέφει στη ζωή και το έργο του διάσημου Σουηδού αναζητώντας την κινηματογραφική κληρονομιά του. 

Συζητώντας με συνεργάτες και παιδιά του Ίνγκ­μαρ Μπέργκμαν αλλά και κινηματογραφιστές της νέας γενιάς, επισκεπτόμενη τα μέρη όπου εκείνος δούλεψε (από το Μόναχο στη Στοκχόλμη και στο Φάρο) και συνδυάζοντας χαρακτηριστικές σκηνές ταινιών του με πληροφορίες από την καθημερινότητα, τις οικογενειακές στιγμές ή τα παιδικά χρόνια του, κάνει μια ειλικρινή σινεφίλ κατάθεση, η οποία συνδέει εύστροφα αληθινή ζωή και καλλιτεχνική δημιουργία, ενώ θολώνει συγκινητικά τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο μπροστά και το πίσω από την κάμερα.

Χρήστος Μήτσης

 

Τον χειμώνα του 1960, η Μαργκαρέτε φον Τρότα έχει ήδη έρθει από το Βερολίνο στο εξίσου κρύο και μουντό Παρίσι για να σπουδάσει γλώσσες. Γάλλοι συμφοιτητές της την πειθαναγκάζουν να έρθει παρέα σ’ ένα σινεμά που προβάλλει ταινίες «τέχνης». Εκεί, η 18χρονη κοπέλα θα παρακολουθήσει άναυδη την «Έβδομη Σφραγίδα» του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν. Εμπειρία σημαδιακή, που θα της ανοίξει την πύλη στον κόσμο της κινηματογραφικής τέχνης και θα καθορίσει τη μετέπειτα πορεία της ως ηθοποιού αρχικά και δημιουργού από το 1975.

Έτσι ξεκινά το φιλμ της φον Τρότα. Με την ίδια να ανακαλεί την ανάμνηση σε voiceover, ενώ σημερινές εικόνες από την ακτή του νησιού Φόρε, όπου γυρίστηκε η «Σφραγίδα», εναλλάσσονται με αποσπάσματα από τις πρώτες σκηνές της ασπρόμαυρης μεσαιωνικής αλληγορίας και την ανατριχιαστική γνωριμία του ιππότη Μαξ φον Σίντοφ με τον Χάρο. Μια εικονογραφημένη θύμηση που προαναγγέλλει και τον τόνο του τιμητικού ντοκιμαντέρ της, τόσο τον νοσταλγικό της 60χρονης παρουσίας του Μπέργκμαν στα πλατό ή στο σανίδι όσο και τον ιχνηλατικό της επιδραστικής μέχρι σήμερα αισθητικής του.

Ενα γράμμα αγάπης μιας καλλιτέχνη, με άλλα λόγια, στον εικονοκλάστη που της καθόρισε τη ζωή. Το οποίο, πάντως, δε συνεπάγεται απαραίτητα και μια ταινία «αγαπησιάρικη». Όσο σπουδαίος κινηματογραφιστής ήταν ο Μπέργκμαν, άλλο τόσο δύσκολη προσωπικότητα υπήρξε. Κι αυτή την περιπλοκή υπογραμμίζουν όλοι όσοι περνούν μπροστά από τον φακό της φον Τρότα, συγγενείς, κινηματογραφιστές και ηθοποιοί. Από την Λιβ Ούλμαν, την Γκούνελ Λίντμπλομ ή την Γκάμπι Ντομ μέχρι τον Ολιβιέ Ασαγιάς, τον Ζαν-Κλοντ Καριέρ, τον Ρόμπερτ Όστλουντ ή τον Κάρλος Σάουρα.

Η αντίστιξη είναι οργανική, συντελείται μέσα στον ίδιο τον λόγο τους. Απ’ όλες τις εξυμνητικές του μυαλού, του έργου και της επιρροής του Μπέργκμαν μαρτυρίες δεν υπάρχει μία που να μην αναφέρεται σε τουλάχιστον ένα –και γερό- ανθρώπινο ντεφό του. Ναι, τα θεατρικά του δημιούργησαν σχολή, αφού όμως υποχρέωνε τους ηθοποιούς να τα προβάρουν σε σκοτεινά υπόγεια στους 12 βαθμούς κελσίου. Βεβαίως και σκιαγραφούσε πάντα στις ταινίες του γυναίκες σύνθετες κι απελευθερωμένες, αρκεί να τις παραμύθιαζε πως θα εμφανίζονταν ντυμένες. Προτιμούσε τα πλατό από την οικογένειά του, και τους ηθοποιούς από τα ίδια του τα παιδιά, μας λέει ο γιος του Ντάνιελ πως του είχε ομολογήσει. Και εν τέλει, πώς γίνεται ένας τόσο σχολαστικός μελετητής της «ανθρώπινης κατάστασης» να τα πηγαίνει τόσο άσχημα με την ανθρώπινη επαφή;

Την απορία έχουν λίγο έως πολύ όλοι οι συνεντευξιαζόμενοι, μαζί φυσικά και η σκηνοθέτις. Αλλά δεν μπορούν παρά να την υποδηλώσουν μέσα από λόγια θαυμασμού και δέους που αδιαμφισβήτητα αναλογούν σε τούτο τον ιδιοφυή ερευνητή της μεταφυσικής ενοχής, του υπαρξιακού άγχους και της διαπροσωπικής απελπισίας (με αυτή τη σειρά), του οποίου, παρεμπιπτόντως, καθόλου δεν τού φαίνεται η ενασχόληση με τα εν λόγω θέματα, αν κρίνουμε από τις ορεξάτες και χαμογελαστές του τηλεοπτικές συνεντεύξεις που η φον Τρότα ενθέτει καίρια στο υλικό της.

Ρόμπυ Εκσιέλ

 

 

Margarethe von Trotta 

Ηθοποιός, Σκηνοθέτης και Σεναριογράφος, γεννήθηκε στο Βερολίνο το 1942.  Τη 10ετία του 1960 μετακόμισε στο Παρίσι όπου εργάστηκε σε ταινίες ως σκηνοθέτης, ενώ υπήρξε ηθοποιός σε ταινίες γερμανών σκηνοθετών όπως ο Rainer Werner Fassbinder και o Volker Schlondorff. Ο τελευταίος υπήρξε ο δεύτερος σύζυγός της.

Φιλμογραφία: 

 2018 Auf der Suche nach Ingmar Bergman (Doc), 2017 Forget About Nick, 2015 Die abhandene Welt, 2012 Hannah Arendt, 2012 Mai per amore (TV Mini-Series), 2010 Die Schwester (TV Movie), 2009 Vision - Aus dem Leben der Hildegard von Bingen, 2007 Tatort (TV Series), 2006 Είμαι η Αλλη Γυναίκα, 2004 Die andere Frau (TV Movie), 2003 Rosenstrasse, 2000 Jahrestage (TV Mini-Series), 1999 Dunkle Tage (TV Movie), 1999 Mit fünfzig küssen Männer anders (TV Movie), 1997 Winterkind (TV Movie), 1994 Das Versprechen, 1993 Il lungo silenzio, 1990 L'africana, 1988 Paura e amore, 1988/I Felix (segment "Eva"), 1986 Rosa Luxemburg, 1983 Heller Wahn, 1981 Η Πραγματική Αλήθεια για την Μάριαν Κ., 1979 Schwestern oder Die Balance des Glücks, 1978 Das zweite Erwachen der Christa Klages, 1975 Die verlorene Ehre der Katharina Blum.

 

 

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας επαναλαμβάνει την πλατφόρμα «Για ένα Θέατρο της αφήγησης και της επινόησης». Πρόκειται για μία θεατρική πρόταση που ξεκίνησε την θεατρική περίοδο 2018-2019 με θέμα Αναμνήσεις από την Πάτρα και είχε ως στόχο την άμεση επικοινωνία με το κοινό της πόλης , αλλά και νέους τρόπους παρουσίασης.

 Έτσι είχαν παρουσιαστεί τα έργα: Οι τόποι είναι Ήχοι σε σκηνοθεσία Μάριας Φλωράτου, Ερόικα σε σκηνοθεσία Τηλέμαχου Τσαρδάκα και Πριμαρόλια σε σκηνοθεσία Φάνη Δίπλα.

Η παράσταση  Οι Τόποι είναι ήχοι θα επαναληφθεί και φέτος.

Στο έργο  παρακολουθούμε την πορεία του τουμπίστα  Γιάννη Ζουγανέλη από το αναμορφωτήριο του Κορυδαλλού έως την ανάδειξή του σε έναν διεθνούς φήμης μουσικό.

 

Η υπόθεση: Η παράσταση επικεντρώνεται στην παραμονή του Γιάννη Ζουγανέλη στην Πάτρα, όπου ήρθε ως υπαξιωματικός του στρατού. Η ιστορία εξελίσσεται στα τέλη του 1950, μετά το πέρας του πολέμου, όταν η πόλη εισέρχεται στη περίοδο αντιπαροχής, της αστικοποίησης και της ραγδαίας εκβιομηχάνισης. Μια χαρτογράφηση των τόπων και των ήχων της Πάτρας του παρελθόντος.   

Στην παράσταση συμμετέχουν πολίτες της Πάτρας και η Μπάντα του Δήμου Πατρέων.

Πρωτότυπο Κείμενο Κωνσταντίνου Μάγνη «Όλα Τούμπα»                                          

Τα αποσπάσματα από την αλληλογραφία του  Ερνέστου Τσίλλερ με το Θεόφιλο Χάνσεν (1861-1890), που ακούγονται στην παράσταση, είναι ευγενική παραχώρηση της Μαριλένας Ζ. Κασσιμάτη από την  Αλληλογραφία Ερνέστου Τσίλλερ [Αθήνα] - Θεόφιλου Χάνσεν. Εκδ. ΜIET Αθήνα 2019.

 

Κεντρική Σκηνή

Θέατρο της αφήγησης και της επινόησης

Επανάληψη

ΟΙ ΤΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΧΟΙ

Συντελεστές:

Πρωτότυπο Κείμενο Κωνσταντίνου Μάγνη «Όλα Τούμπα»                                         

Σκηνοθεσία - Δραματουργική επεξεργασία: Μάρια Φλωράτου    

Σκηνικά - Κοστούμια: Μαρία Βασιλάκη                                                

Σύνθεση - Μουσική Επιμέλεια: Ανδρέας Ζαφειρόπουλος                  

Μουσική Τεχνολογία – Βίντεο: Γαβριήλ Καμάρης                                

Κίνηση: Κατερίνα Τασσύ                                                                     

Σχεδιασμός Φωτισμών: Νίκος Σωτηρόπουλος

 

Ερμηνεία: Γεράσιμος Γεννατάς

Δημοτικό Θέατρο Απόλλων

Παραστάσεις : 29 και 30 Νοεμβρίου. 1,6,7 και 8 Δεκεμβρίου 2019.

 

 

Με τρεις νέες ταινίες σε α΄προβολή στο πρόγραμμά του, ο δημοτικός κινηματογράφος «Απόλλων», θα προσφέρει ψυχαγωγία για μικρούς και μεγάλους από την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου!Η «Ιστορία Γάμου» είναι μια ανθρώπινη ιστορία με πρωταγωνίστρια τη Σκάρλετ Γιόχανσον σκηνοθέτη τον υποψήφιο για Όσκαρ  Νόα Μπάουμπακ. Η ταινία «Φαντασία» του Αλέξη Καρδαρά με τους Στέλιο Μάινα, Ρένα Μόρφη και Γιάννη Στάνκογλου, είναι ένας φόρος τιμής στο σύγχρονο λαϊκό τραγούδι και στην Ελλάδα της δεκαετίας του 90’. Για τους μικρούς φίλους του κινηματογράφου, έρχεται το Ψυχρά και Ανάποδα 2 για να συνεχίσει την επιτυχία του πρώτου μέρους!
 
 «Ιστορία Γάμου»
Ο υποψήφιος για Όσκαρ κινηματογραφιστής Νόα Μπάουμπακ σκηνοθετεί αυτήν την προσεγμένη και ανθρώπινη ιστορία για τη διάλυση ενός γάμου και τη διατήρηση μιας οικογένειας, μια ταινία που έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές και συγκαταλέγεται στις καλύτερες των συντελεστών της.
Σκηνοθεσία: Νόα Μπάουμπακ
Ηθοποιοί: Σκάρλετ Γιόχανσον, Άνταμ Ντράιβερ, Λόρα Ντερν, Άλαν Άλντα, Ρέι Λιόττα, Γουάλας Σον, Μέριτ Γουίβερ
Διάρκεια: 136 λεπτά

«Φαντασία»
Τοποθετημένη στις αρχές της δεκαετίας του ’90, και με τον συμβολικό τίτλο «Φαντασία», η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του Αλέξη Καρδαρά (Γκίνες, Η Ληστεία), είναι ένας ύμνος στον έρωτα, αλλά και ένας φόρος τιμής στον κόσμο του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού. Το μοιραίο ερωτικό τρίγωνο ανάμεσα σε μία νεαρή τραγουδίστρια, τον μπουζουξή-μέντορά της και τον καταξιωμένο λαϊκό-ποπ τραγουδιστή της Αθηναϊκής νύχτας, πυροδοτεί τη δράση, καθώς το πάθος των πρωταγωνιστών κλιμακώνεται μέσα από επανεκτελέσεις τραγουδιών του Χιώτη, του Μητσάκη και του Μανίσαλη, αλλά και καινούρια τραγούδια συνυφασμένα με το ύφος της διασκέδασης εκείνης της εποχής. Μιας εποχής που αποτέλεσε σημείο καμπής της ελληνικής λαϊκής μουσικής κουλτούρας, αλλά και ενός ολόκληρου lifestyle.
Σκηνοθεσία: Αλέξης Καρδαράς
Ηθοποιοί: Ρένα Μόρφη, Στέλιος Μάϊνας, Γιάννης Στάνκογλου, Βίκυ Παπαδοπούλου, Άννα Καλαϊτζίδου, Γιάννης Νταλιάνης, Καλλιρρόη Μυριαγκού, Ανδρέας Νάτσιος, Κώστας Ανταλόπουλος, Αντίνοος Αλμπάνης, Βασίλης Βασιλάκης, Μαριάννα Δημητρίου, Γιώργος Καφετζόπουλος, Μαρία Αποστολακέα
Διάρκεια: 96 λεπτά

«Ψυχρά κι Ανάποδα II (Μεταγλ.)»
Η σειρά ταινιών «Πώς να Εκπαιδεύσετε το Δράκο σας» ολοκληρώνουν την πετυχημένη τριλογία τους, με τη νέα αυτή περιπέτεια! Στη νέα ταινία, ο επικεφαλής και κυβερνήτης του Μπερκ, έχοντας την Άστριντ στο πλευρό του, έχει δημιουργήσει μια καλά κρυμμένη ουτοπία δράκων, όπου μπορούν να ζουν ελεύθεροι και σε πλήρη αρμονία με το περιβάλλον τους. Όμως, ο κίνδυνος δεν θα αργήσει να εμφανιστεί και η πιο σκοτεινή απειλή θα ταράξει την ισορροπία της καλά κρυμμένης αυτής πόλης, όσο και του νησιού Μπερκ. Ο Ψάρης και ο Φαφούτης καλούνται να αφήσουν την ασφάλεια του μοναδικού σπιτιού που έχουν γνωρίσει, για ένα δύσκολο ταξίδι με προορισμό τη συναρπαστική μάχη σε μυθικούς κόσμους, απέναντι στο τρομερό κακό που απειλεί τους πάντες. Το πεπρωμένο τους θα είναι να παλέψουν ενωμένοι, με αυταπάρνηση, μέχρι τα βάθη της Γης, για όλες τις «αξίες» που έχουν αποκτήσει μαζί στις περιπέτειές τους και για όλα όσα έχουν μάθει να θεωρούν «ιδανικά». Κάπως έτσι θα δοκιμαστεί καθοριστικά και η δύναμη της φιλίας τους.
Σκηνοθεσία: Ντιν ΝτεΜπλουά
Διάρκεια: 104 λεπτά

Πρόγραμμα προβολών

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου έως Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
 «Ψυχρά κι Ανάποδα II (Μεταγλ.)», στις 16:30
 «Φαντασία», στις 18:15 και 22:00 (δύο προβολές)
«Ιστορία Γάμου», στις 19:45

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου
«Ψυχρά κι Ανάποδα II (Μεταγλ.)», στις 16:30
«Φαντασία», στις 18:15 και στις 19:45 (δύο προβολές)
 “Loro” στις 21.30, (Κινηματογραφική Λέσχη Αιγίου),είσοδος για τα μέλη δωρεάν (εγγραφή 30 και 20 ευρώ (φοιτητές -άνεργοι)), εισιτήριο για τα μη μέλη 4 και 3 ευρώ (φοιτητές άνεργοι)

Τρίτη 3 και Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου
«Ψυχρά κι Ανάποδα II (Μεταγλ.)», στις 16:30
«Φαντασία», στις 18:15 και στις 19:45 (δύο προβολές)
«Ιστορία Γάμου», στις 21:30


  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE