Η «Αντιγόνη» του Σοφοκλή έγινε ψηφιακό παιχνίδι με 3D περιήγηση στη Θήβα

Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά καινοτομεί και παρουσιάζει μια ανεξάρτητη ψηφιακή διαδραστική εφαρμογή για φορητές συσκευές, εύκολη στη χρήση της, η οποία βασίζεται στην «Αντιγόνη» του Σοφοκλή.

Το Δημοτικό θέατρο Πειραιά στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Από το Μουσείο στο Θέατρο. Ανιχνεύοντας τη Θεατρική Πράξη της Αρχαίας Τραγωδίας» παρουσιάζει ένα πολύ ενδιαφέρον εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό παιχνίδι επιλογών, την Αντιγόνη, χρήσιμο για τον ελεύθερο χρόνο παιδιών, αλλά και όλης της οικογένειας, εν μέσω πανδημίας και όχι μόνο.

Το παιχνίδι είναι απλό. Μπαίνετε στην Ιστοσελίδα του παιχνιδιού ΕΔΩ ((linksγια κατέβασμα σε android και iOS) παίρνετε το ρόλο της Αντιγόνης και ξεκινάτε την περιπλάνησή σας σε έναν τρισδιάστατο χώρο σε πραγματικό χρόνο. Η ιστορία ξεκινά. Μαζί και το παιχνίδι.

Ενα παιχνίδι για όλους απο το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Θήβα. Ένα σκοτεινό πέπλο καλύπτει τον ουρανό της πόλης , ενώ ο απόηχος των κραυγών της μάχης ακόμα καταβάλλει την ατμόσφαιρα του δοξασμένου βασιλείου. Είναι πια γνωστό σε όλους, ότι οι γιοι του Οιδίποδα έπεσαν στη μάχη με τρόπο τραγικό. Σκοτωμένοι ο ένας από το χέρι του άλλου, μα η μοίρα των κορμιών τους έχει αποφασιστεί να είναι διαφορετική.

Η Αντιγόνη ορκίζεται να τιμήσει το νεκρό αδερφό της. Στην αποστολή της θα βρεθεί αντιμέτωπη με την εξουσία, τους νόμους των θεών και των ανθρώπων, την κατάρα των προπατόρων της, αλλά και τις ίδιες τις πεποιθήσεις της.

Πώς παίζεται το παιχνίδι του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά

Σε αυτή την αποστολή, η Αντιγόνη είσαι εσύ. Και κρατάς την ιστορία στα χέρια σου.

«Καλώς ήρθες, Αντιγόνη! Η επίθεση των Αργείων στη Θήβα έχει μόλις τελειώσει και η πόλη έχει σωθεί. Το σώμα του αδερφού σου, του Πολυνείκη, βρίσκεται κάπου έξω από τα τείχη, παρατημένο στην τύχη του. Θα το αφήσεις εκεί υπακούοντας το νόμο ή θα προσπαθήσεις να τον θάψεις; Η επιλογή είναι δική σου!»

Αντιγόνη ένα εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό παιχνίδι επιλογών για παιδιά και εφήβους

Περιηγήσου στην πόλη της Θήβας χρησιμοποιώντας τα κουμπιά ελέγχου και φτιάξε με τις αποφάσεις σου τη δική σου εκδοχή της ιστορίας. Ο Χορός σχολιάζει κάθε σου κίνηση, δίνοντάς σου χρήσιμες πληροφορίες και κρυμμένα στοιχεία για το πώς θα αλληλεπιδράσεις με τον κόσμο του παιχνιδιού. Πρόσεξε όμως. Κάθε επιλογή σου μπορεί να σε οδηγήσει σε ένα πολύ διαφορετικό μονοπάτι… Καλή τύχη λοιπόν. Γιατί ο παίχτης Αντιγόνη έχει τη δυνατότητα να ακολουθήσει διαφορετικά μονοπάτια με διαφορετικό τέλος αλλά και γρίφους πως επίλυση.

O χορός έχει έντονη την παρουσία του μέσα στο παιχνίδι και αναλαμβάνει το ρόλο του συνοδοιπόρου, του καθοδηγητή αλλά και του αντιπάλου.

«Αντογόνη» περιηγήσου στην πόλη της Θήβας χρησιμοποιώντας τα κουμπιά ελέγχου και φτιάξε με τις αποφάσεις σου τη δική σου εκδοχή της ιστορίας

Το συγκεκριμένο παιχνίδι αποτελεί συνέχεια του εκπαιδευτικού προγράμματος Από το Μουσείο στο Θέατρο. Ανιχνεύοντας τη Θεατρική Πράξη της Αρχαίας Τραγωδίας, το οποίο παρουσιάζεται σε αρχαιολογικούς χώρους στα νησιά της Περιφέρειας Πειραιά και απευθύνεται στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με στόχο την εξοικείωση με την αρχαία τραγωδία, τη σύγχρονη γλώσσα του θεάτρου και την θεατρική πρακτική.

Ιωάννα Τσιγκουρλά

ΣΕΝΑΡΙΟ/ΚΕΙΜΕΝΑ: Βαγγέλης Λεμπέσης / Σπύρος Κριτσίκης /Γιώργος Δ. Λεμπέσης / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΗΧΟΥ: Γιώργος Α. Λεμπέσης / ΠΑΡΑΓΩΓΗ Filippos Petrikkos Webcore Developers LTD / DESIGN&DEVELOPMENT Olsi Milla - Cubinamics / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ Λεωνίδας Παπαδόπουλος - Θεατρολόγος / Μαρία Αυγούλη - Αρχαιολόγος / Κατερίνα Σέρβη - Μουσειολόγος

Η Πράξη «Από το Μουσείο στο Θέατρο: Ανιχνεύοντας τη θεατρική Πράξη της αρχαίας τραγωδίας» με Κωδικό ΟΠΣ 5011026 εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς Πόρους μέσω του ΠΔΕ. Η Πράξη υλοποιείται σε σύμπραξη του Ο.Π.Α.Ν. με την ΕΦΑ Πειραιώς και Νήσων.

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE