Η πλειοψηφία θέλει ανοιχτά θέατρα, σινεμά και μουσικές σκηνές το χειμώνα

Την επιθυμία της πλειοψηφίας του ελληνικού κοινού να λειτουργήσουν οι πολιτιστικοί χώροι και τα θεάματα τη χειμερινή περίοδο, υπό την προϋπόθεση, όμως, ότι θα τηρούνται τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για τον κορωνοϊό αποτυπώνει η νέα δημοσκόπηση που διεξήγαγε το Youfly.com. Στην δημοσκόπηση, η οποία πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα 21 με 26 Σεπτεμβρίου, έλαβαν μέρος περίπου 2000 άτομα.

Σε μια χρονική στιγμή που το σύνολο των πολιτιστικών χώρων, πλην των θερινών σινεμά, παραμένουν κλειστοί και που η χειμερινή σεζόν βρίσκεται κυριολεκτικά στον αέρα, δεδομένου ότι δεν έχει ανακοινωθεί ούτε η ημερομηνία έναρξης των κλειστών χώρων αλλά ούτε και το ποσοστό πληρότητας με το οποίο θα λειτουργούν, το κοινό εκφράζει τις δικές του απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα.

Συγκεκριμένα στο ερώτημα εάν πρέπει να λειτουργήσουν οι χώροι καλλιτεχνικών εκδηλώσεων το συντριπτικό ποσοστό των ερωτηθέντων απαντά θετικά. Οι περισσότεροι, το 78%, τάσσονται υπέρ της λειτουργείας των κλειστών κινηματογράφων, το 77,50% υπέρ του ανοίγματος των θεάτρων και το 64,60% υπέρ της λειτουργίας των μουσικών σκηνών.

Αντιστοίχως, θετικές είναι οι απαντήσεις στις πλειοψηφίας σχετικά με την πρόθεσή τους θα βρεθούν τον φετινό χειμώνα σε κάποιο χώρο εκδηλώσεων, όπου τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας και μάλιστα φορώντας μάσκα. Το 81,70% σκοπεύει πάει θέατρο κάτω από τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις, το 79,30% δηλώνει πως θα πήγαινε να δει μια ταινία ενώ το 62,30% είναι διατεθειμένο να απολαύσει τον αγαπημένο του καλλιτέχνη σε κάποια μουσική σκηνή ακόμη και με μάσκα.

Βεβαίως οι περισσότεροι δήλωσαν πως θα προτιμούσαν τους μεγάλους χώρους πολιτιστικών εκδηλώσεων με την πληρότητά του να κυμαίνεται κάπου ανάμεσα στο 50% και το 60%. Υπάρχει όμως και ένα 55% δεν έχει πρόβλημα να ψυχαγωγηθεί σε κάποιον μικρότερα χώρο με την ίδια πληρότητα.

Παρόλα αυτά η αβεβαιότητα που επικρατεί τους τελευταίους μήνες στην διοργάνωση των πολιτιστικών εκδηλώσεων έχει οδηγήσει τους περισσότερους στο να αγοράζουν τα εισιτήριά τους την τελευταία στιγμή. Ένα 58,50% του κοινού δεν είναι διατεθειμένο να προαγοράσει τα εισιτήρια του ακόμα και τις περιπτώσεις που η τιμή της προπώλησης κινείται σε αρκετά πιο χαμηλά επίπεδα.

Απ’ όλα τα παραπάνω προκύπτει το συμπέρασμα πως η πλειοψηφία του ελληνικού κοινού θεωρεί απαραίτητη την λειτουργία των πολιτιστικών χώρων, έστω και κάτω από αυτές τις δύσκολες υγειονομικές συνθήκες. Πιστεύουν δηλαδή πως με καλή οργάνωση αλλά και την δική τους πειθαρχία στα μέτρα προστασίας μπορεί να μην χαθεί ο φετινός πολιτιστικός χειμώνας που είναι πολύτιμος όχι μόνον όσους εργάζονται στον χώρο αυτό αλλά και σε εκείνους που απολαμβάνουν τα αποτελέσματα της δουλειάς τους.

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE