Το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας απέκλεισε σήμερα ο ιατροδικαστής Κέρκυρας Ιωάννης Αϊβατίδης, που εξέτασε τον ανθρώπινο σκελετό που βρέθηκε χθες το πρωί, από αγρότη στο χωράφι του, στην Κάτω Κορακιάνα.

 

Όπως ανέφερε, «προέκυψαν στοιχεία ότι αυτός ο άνθρωπος ήταν αυτόχειρας κι απαγχονίστηκε. Υπήρχε ένα κάταγμα που παρατηρείται σε περιπτώσεις απαγχονισμού στον θυρεοειδή χόνδρο» διευκρίνισε ο ιατροδικαστής.

 

Την ίδια ώρα δίπλα, στον σκελετό βρέθηκαν μία θηλιά απαγχονισμού, προσωπικά αντικείμενα και το διαβατήριο ενός 35χρονου άνδρα, αλβανικής καταγωγής, η εξαφάνιση του οποίου είχε δηλωθεί τον περασμένο Απρίλιο.

 

Σύμφωνα με τον κ. Αϊβατίδη, οι σωματομετρικές παράμετροι του σκελετού που μελετήθηκαν ταιριάζουν απολύτως με τα χαρακτηριστικά του 35χρονου αγνοούμενου αλλοδαπού, σε ύψος, σωματότυπο κι οδοντοστοιχία, ενώ αναμένεται πολύ σύντομα να ολοκληρωθεί και η ταυτοποίηση DNA.

 

«Δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο αναντίστοιχο της αυτοχειρίας» δήλωσε ο ιατροδικαστής Κέρκυρας.

 Οι βροχές και οι καταιγίδες που συνοδεύουν την κακοκαιρία «Βικτώρια», αναμένεται να συνεχιστούν σε πολλές περιοχές της χώρας έως το βράδυ της Τετάρτης, με έμφαση στα ανατολικά και στα νότια ηπειρωτικά, στην Κεντρική και στην Ανατολική Μακεδονία, στη Θράκη, στο Αιγαίο και στην Κρήτη, σύμφωνα με τη μετεωρολογική υπηρεσία meteo του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (ΕΑΑ).

 

Από τις μεσημεριανές ώρες σήμερα, όλα τα προγνωστικά στοιχεία συνηγορούν στο σχηματισμό μιας σημαντικής σε έκταση ζώνης σύγκλισης από το Κεντρικό έως το Νοτιοδυτικό Αιγαίο, όπου θα εκδηλωθούν βροχές και καταιγίδες ιδιαίτερα μεγάλης κατά τόπους έντασης. Η ζώνη αυτή σταδιακά θα κινηθεί προς τα ανατολικά, επηρεάζοντας την Εύβοια, τις Κυκλάδες, την Κρήτη και το βράδυ τα Δωδεκάνησα.

 

Στις περιοχές που θα επηρεαστούν από τα πολύ έντονα φαινόμενα, είναι αρκετά πιθανό να βρεθούν μετά το μεσημέρι τμήματα του νομού Αττικής και ενδεχομένως της πόλης της Αθήνας.

 Στον εισαγγελέα προσφεύγει η Υπηρεσία Ασύλου προκειμένου να διερευνηθούν καταγγελίες ότι επίσημοι διερμηνείς ζητούν χρήματα από τους αιτούντες άσυλο. 

Οι καταγγελίες ήρθαν στο φως στο πλαίσιο ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού. Σε ανακοίνωσή της η Υπηρεσία Ασύλου επισημαίνει ότι διαβιβάζει το ρεπορτάζ στον εισαγγελέα «σύμφωνα με την πάγια πρακτική της, έτσι ώστε να διερευνηθούν αρμοδίως οι σχετικές καταγγελίες».

 Συνεχίζεται, κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες, η γιγαντιαία επιχείρηση διάσωσης που ξεκίνησε χθες το απόγευμα, ενός 41χρονου άνδρα, ο οποίος έχασε τον προσανατολισμό του και εντοπίστηκε μέσα σε απόκρημνη χαράδρα στην περιοχή της Άνω Κορακιάνας, στη Μέση Κέρκυρα. Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο περιφερειακός διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ιονίων Νήσων, Ανδρέας Ρίζος, στην περιοχή, που είναι απολύτως δύσβατη, βρίσκονται από χθες το απόγευμα δύο οχήματα της πυροσβεστικής με δέκα πεζοπόρους πυροσβέστες και διασώστες, ενώ αναμένεται να έρθει και δύναμη της ΕΜΑΚ από τα Ιωάννινα, προκειμένου να συνδράμει στην διάσωση του 41χρονου.Η περιοχή είναι δύσβατη και η προσβασιμότητα γίνεται μέσα από απόκρημνα μονοπάτια. Το έργο των πυροσβεστών βοηθούν και οι κυνηγοί της περιοχής.

 

Την ίδια ώρα συνεχίζονται τα έντονα καιρικά φαινόμενα που πλήττουν το νησί μετά την επέλαση της «Βικτώριας». Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Ρίζος, κατά τις βραδινές ώρες η Πυροσβεστική Υπηρεσία κλήθηκε να αντιμετωπίσει εξήντα συμβάντα που αφορούσαν κοπές δέντρων από το οδικό δίκτυο, αντλήσεις νερών από σπίτια και καταστήματα, αλλά και διασώσεις οδηγών και επιβατών από οχήματα όταν αυτά παρασύρθηκαν από ρέματα στη Νότια Κέρκυρα. Οι έντονες βροχοπτώσεις και καταιγίδες προκάλεσαν κατολισθήσεις σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου σε όλο το νησί, καθώς και διακοπές ηλεκτροδότησης και υδροδότησης. Η ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού εξυπηρετείται μόνο με πλοία κλειστού τύπου, ενώ η Πολιτική Προστασία των τριών δήμων και της περιφέρειας είναι σε επιφυλακή. Κλειστά παραμένουν όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και οι παιδικοί σταθμοί.

Η έκθεση αυτοκινήτου της Αθήνας «Αυτοκίνηση 2019» και τα πολλά ηλεκτρικά μοντέλα δίνουν το στίγμα της νέας εποχής. Η διάδοση της ηλεκτροκίνησης τον τελευταίο καιρό έχει ανοίξει πολλές συζητήσεις, για το αν τελικά αξίζει ο Έλληνας ή η Ελληνίδα να αποκτήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

 

Σήμερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αυτονομία και ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης αυτή κυμαίνεται από 200 έως 400 χιλιόμετρα. Παράλληλα θα πρέπει να έχουμε ως δεδομένο ότι ο μέσος όρος των χιλιομέτρων που διανύει καθημερινά ο Ευρωπαίος οδηγός και κατ' επέκταση και ο Έλληνας, κυμαίνεται στα 60-70 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης είναι αρκετή για τις ημερήσιες και όχι μόνο ανάγκες ενός οδηγού.

 

Σήμερα και κάτω από τα μέχρι τώρα δεδομένα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να θεωρηθούν ακριβά. Όμως υπάρχουν διαθέσιμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τιμή λίγο πάνω αυτής των αντίστοιχων σε διαστάσεις συμβατικών αυτοκινήτων. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, το ολοκαίνουργιο Volkswagen ID.3, του οποίου ήδη έχουν ανακοινωθεί τιμές, λόγω και σχετικής επιδότησης που δίνει η κυβέρνηση, θα έχει παραπλήσια τιμή πώλησης με το επίσης ολοκαίνουργιο Golf.

 

Το ευχάριστο είναι ότι ακόμα και χωρίς κρατικές επιδοτήσεις, οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν κάθε μήνα να ρίξουν το κόστος των μοντέλων τους. Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις μπαταρίες που σήμερα είναι βαριές, ακριβές και με θεωρητικά μικρή αυτονομία, ενώ μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια τα πράγματα θα αλλάξουν: θα γίνουν ελαφρύτερες, φθηνότερες και με μεγαλύτερη αυτονομία. Αυτό αποτελεί και το κλειδί της υπόθεσης, καθώς από αυτό το σημείο και έπειτα οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πέφτουν σταδιακά.

 

Τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται περίπου μισή ώρα για να φορτίζουν το 70%-80% του συνολικού όγκου της μπαταρίας τους. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν για κάποιο λόγο ο οδηγός μείνει από ενέργεια μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα θα μπορέσει να αναπληρώσει μεγάλο μέρος της χωρητικότητας των συσσωρευτών του. Αυτό μπορεί να γίνει και σε απλό οικιακό τριφασικό δίκτυο στη διάρκεια της νύχτας. Με μικρό φορτιστή ισχύος 11KW, στο σπίτι ή στην εργασία, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζεται πλήρως σε χρόνο 5-8 ωρών. Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του ηλεκτρικού αυτοκινήτου εξαρτάται από τη συχνότητα της φόρτισης και της αποφόρτισης. Κατά κανόνα όμως, πραγματοποιούνται χιλιάδες φορτίσεις και αποφορτίσεις πριν μειωθεί σημαντικά η ισχύς. Εξάλλου, παρέχεται και σχετική εγγύηση από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν θα μειωθεί κάτω από συγκεκριμένο ποσοστό (συχνά το 80% της τιμής της ωφέλιμης χωρητικότητας).

 

Όσον αφορά το κόστος, αυτό είναι διαρκώς μειούμενο, ενώ αναμένεται να προσφερθεί σύντομα στην αγορά και η δυνατότητα leasing μπαταριών.

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE