Συγκλονιστική η ανάρτηση με το κατακόκκινο χέρι της νοσηλεύτριας στη Φλωρεντία

Σε μία εβδομάδα τσάκισα τα χέρια μου, πλακωνόμαστε στις μπουνιές με τον κορωνοϊό, αν μας αγαπάτε μείνετε σπίτι, έγραψε η 29χρονη Ιταλίδα νοσηλεύτρια

Συγκλονιστική πραγματικά είναι η ανάρτηση για μια νοσηλεύτρια στην Ιταλία, η οποία εργάζεται στο νοσοκομείο δεκάδες ώρες, φροντίζοντας τους δεκάδες ασθενείς που έχουν προσβληθεί από τον επικίνδυνο και μεταδοτικό κορονοϊό. Η φωτογραφία που ανέβηκε στο λογαριασμό του Έλληνα καθηγητή Δημόσιας Υγείας, Ηλία Μόσιαλου στο λογαριασμό του στο facebook, δείχνει την πρωτοφανή ταλαιπωρία της νοσηλεύτριας στη Φλωρεντία, που αποτυπώνεται στο χέρι της, το οποίο είναι κατακόκκινο και σχεδόν γδαρμένο από τη συνεχή χρήση των προστατευτικών γαντιών και των αντισηπτικών - απολυμαντικών.

"Το κόκκινο χέρι, με τις μπλαβιασμένες αρθρώσεις σαν να έχεις βρεθεί σε καβγά και το δέρμα που "ανοίγει". Μετά από μια εβδομάδα που κάνει εξαντλητικές βάρδιες, πάντα με τα γάντια, μια νοσηλεύτρια δείχνει τα σημάδια στο δέρμα της", έγραψε χαρακτηριστικά ο Ηλίας Μόσιαλος στην ανάρτησή του στο facebook, η οποία αναπαράχθηκε σε πολλά άλλα σάιτ και λογαριασμούς.

Η υπόλοιπη ανάρτησή του έχει ως εξής:

"Δεν πλάκωσα κανέναν στις μπουνιές, γράφει στο Facebook η Silvia Cini, 29 χρονών, νοσηλεύτρια στα επείγοντα περιστατικά στο Careggi της Φλωρεντίας. Στο νοσοκομείο πάντα φοράω εξεταστικά γάντια βινυλίου χωρίς πούδρα και δεν είχα ποτέ αλλεργική δερματίτιδα. Τον τελευταίο καιρό τυχαίνει συχνά να δουλεύω 13 ώρες σερί. Δεκατρείς ώρες με γάντια, σε κάθε αλλαγή γαντιών κι ένα πλύσιμο χεριών, μετά από κάθε πλύσιμο μια απολύμανση και πάλι ένα ζευγάρι καινούρια γάντια. Σε μια εβδομάδα τα τσάκισα τα χέρια μου. Πλακωνόμαστε στις μπουνιές με τον κορωνοϊό, με την ελπίδα ότι δεν θα μας σπάσει στο ξύλο. Αν μας αγαπάτε μείνετε σπίτι".

Όλα  αυτά στην Ιταλία που πραγματικά έχει κλονιστεί από την πανδημία του κορωνοϊού με τους νεκρούς να φτάνουν τους 2.900 και τα επιβεβαιωμένα κρούσματα τα 30.000!

www.athensvoice.gr

 

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE