Η καμπάνια της Πέννυς Μπαλτατζή για να βρουν εργασία 25 καλλιτέχνες

Οι Crowd funding καμπάνιες είναι κάτι διαδεδομένο στο εξωτερικό και δειλά κάνουν την εμφάνισή τους και στην Ελλάδα. Η Πέννυ Μπαλτατζή πρωτοπορεί.

Η Πέννυ Μπαλτατζή και 25 επαγγελματίες από το χώρο των τεχνών μάς καλούν να συμμετέχουμε στην προσπάθειά τους να συγκεντρώσουν, μέσω crowd funding (και της πλατφόρμας GiveAndFund), το ποσό που απαιτείται για την παραγωγή και παρουσίαση του «ιδανικού» μουσικού άλμπουμ.
Του άλμπουμ για το οποίο θα εργαστούν πολλοί επαγγελματίες και θα δημιουργηθεί στην Ελλάδα. Aυτό σημαίνει ότι προσφέροντας ποσό που ξεκινά από 5 ευρω το κοινό χρηματοδοτεί, δίνει δουλειά, σε όλους οσοι χρειάζονται για να βγει ένα άλμπουμ, από το στούντιο και τους ηχολήπτες μέχρι τους γραφίστες, φωτογράφους, φωτιστές. Συγκεκριμένα χρειάζονται 6 Μουσικοί, 1 ενορχηστρωτής, 4 ηχολήπτες, 2 στην ηχογράφηση και τη μίξη & 2 στο mastering, 2 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο παραγωγής του cd, 1 στο εργ. κοπής του βινυλίου, 2 κινηματογραφιστές, 2 φωτογράφοι, 2 γραφίστες, 2 τυπογράφοι και 3 άτομα για την επικοινωνία.

«Μερικές φορές απαιτούνται οι δυσκολότερες των συνθηκών, για να προκύψουν οι καλύτερες και πιο εμπνευσμένες ιδέες» αναφέρει μιλώντας στο iefimerida.gr η Πέννυ Μπαλτατζη. Κάπως έτσι, και μέσα στο δυσμενές και απαισιόδοξο κλίμα που έχει διαμορφωθεί γενικά, και ειδικότερα για τον κόσμο της τέχνης, τους τελευταίους μήνες, η τραγουδοποιός αποφάσισε να πάει κόντρα σε ό,τι τη φοβίζει και να τολμήσει να ονειρευτεί. «Ειναι σαν να πληρώνεις ένα εισιτήριο για μία παράσταση, μία συναυλία, χρηματοδοτείς το εγχείρημα και δεν ξέρει τι θα δεις τι θα ακούσεις».


Το κοινό θα χρηματοδοτήσει τους επαγγελματίες του χώρου

«Ετσι, πήρα μια απόφαση. Αντί να αφεθώ στο αίσθημα αδυναμίας και απειλής που μας χτυπάει την πόρτα, να συνεχίσω να κάνω σχέδια. Το δικό μου σχέδιο για τους επόμενους μήνες, λοιπόν, τους μήνες της μεγάλης κρίσης, είναι η δημιουργία του ιδανικού δίσκου. Ιδανικού, γιατί θα γίνει πραγματικότητα με τη συμμετοχή μιας μεγάλης ομάδας επαγγελματιών του χώρου, και θα χρηματοδοτηθεί από τον καλύτερο χορηγό που μπορεί να έχει ένας καλλιτέχνης, το ίδιο του το κοινό» αναφέρει η Πέννυ Μπαλτατζή.

Μετά από εβδομάδες συνεννοήσεων και επαφών ξεκίνησε επίσημα η καμπάνια στην πλατφόρμα GiveAndFund, EΔΩ, όπου έχει ήδη συγκεντρωθεί μέρος του ποσού. Ο στόχος είναι το ποσό των 31.000 ευρώ και η καμπάνια λήγει την Παρασκευή 31 Ιουλίου.

Πέννυ Μπαλτατζή: Φυσικά και τα όνειρα δεν αναβάλλονται
Ζούμε πρωτόγνωρες συνθήκες, πόσο έχει αλλάξει η καθημερινότητά σου; «Ο,τι ισχύει, πιστεύω, για τον περισσότερο κόσμο, ίσχυσε και ισχύει και για μένα. Από τη μια, περισσότερος χρόνος με το παιδί μας και μεταξύ μας, με τον σύντροφό μου, κι από την άλλη, οι επιπτώσεις της κρίσης που δημιούργησε όλο αυτό. Κατά τ' άλλα πάντα ήμουν, και ήμασταν, προσεκτικοί. Κυρίως λόγω του παιδιού. Πλύσιμο χεριών, όταν μπαίνουμε στο σπίτι για παράδειγμα, κλπ. Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό για μας».

«Με τη δική σας συμπαράσταση, λοιπόν, ξεκινάω την προσπάθεια να συγκεντρώσω το ποσό που απαιτείται για όλα τα διαφορετικά στάδια παραγωγής ενός νέου, φρέσκου pop άλμπουμ, που θα δώσει εργασία και χαρά σε αγαπημένους και πολύ ταλαντούχους και ικανούς συνεργάτες»
Ο πολιτισμός βάλλεται ωστόσο ήταν παρών σε όλη την δύσκολο περίοδο, μέσα από το διαδίκτυο, είναι άμυνα, αντίδοτο, η μουσική, το τραγούδι; «Φυσικά και η μουσική είναι ψυχοθεραπεία. Είναι η συντροφιά μας, πάντα παρούσα. Για να ξορκίσει, να θεραπεύσει, να γοητεύσει, να εμπνεύσει»

Αναζητείτε το «ιδανικό» μουσικό άλμπουμ λοιπόν «Η ιδέα είναι να προκύψει ένα άλμπουμ-ορόσημο. Χωρίς καμία καλλιτεχνική έκπτωση. Με τη μεγαλύτερη ομάδα συνεργατών που θα μπορούσα να έχω. Στο ομορφότερο στούντιο της Ελλάδας, για συμβολικό και πρακτικό σκοπό. Συμβολικό, γιατί το νησί της Σαντορίνης, όπου βρίσκεται το Black Rock studio (εκεί δηλαδή όπου θα ηχογραφήσουμε το δίσκο), αναγεννήθηκε πραγματικά από τις στάχτες του και αποτελεί νούμερο ένα προορισμό για ξεκούραση και αληθινές διακοπές. Και πρακτικά, γιατί έτσι θα μπορέσω να εντάξω στην καμπάνια που ετοιμάσαμε όσο το δυνατόν περισσότερους επαγγελματίες από το χώρο της μουσικής και του πολιτισμού. Για παράδειγμα, τους κινηματογραφιστές και φωτογράφους που θα καλύψουν από την πλευρά της εικόνας, την ηχογράφηση του δίσκου κλπ.
Ο κύριος λόγος, όμως, που είναι σημαντικό όλο αυτό για μένα είναι το ότι θα πραγματοποιηθεί με τη συμβολή του κόσμου. Με τη δική τους στήριξη, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να εχει 2 φορές "δυνατότερη" φωνή. Γιατί θα αποτελεί κάτι που θα φτιάξουμε όλοι μαζί».

Μετά από εβδομάδες συνεννοήσεων και επαφών ξεκίνησε επίσημα η καμπάνια στην πλατφόρμα GiveAndFund, όπου έχει ήδη συγκεντρωθεί μέρος του ποσού. Ο στόχος είναι το ποσό των 31.000 ευρώ και η καμπάνια λήγει την Παρασκευή 31 Ιουλίου
Καμπάνια στην πλατφόρμα GiveAndFund, πώς συμμετέχουμε, τι πρέπει να κάνουμε; «Απλά να μπείτε στο website της πλατφόρμας του GiveAndFund, στη σελίδα του project μας, να διαλέξετε πιο δώρο σας ταιριάζει, να πατήσετε εκεί που γράφει donate και να ακολουθήσετε τα βήματα, με απόλυτα ασφαλή και διάφανο τρόπο».

Ποιο είναι το σύνθημα για την επόμενη μέρα; «Τα όνειρα δεν αναβάλλονται, φυσικά! Κι ελπίζω, με όλο αυτό, να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου, κάνοντας όσο το δυνατόν πιο γνωστό το crowd funding στον κόσμο της μουσικής και ανοίγοντας ένα δρόμο, ώστε να μπορούν να γίνουν πραγματικότητα όσο το δυνατόν περισσότερα τέτοια όνειρα…».
Πηγή: iefimerida.gr

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE