Στο περιοδικό People και τη Μαρία Παπαϊωάννου έδωσε συνέντευξη η Φαίη Μαυραγάνη. Η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια μίλησε για την περίοδο που έφυγε από την ΕΡΤ και πήγε στον ΑΝΤ1, για τη γνωριμία της με τον Μίνωα Κυριακού, αλλά και για την απόλυσή της από το κανάλι του Αμαρουσίου.

«Αν με ρωτήσεις πότε “ούρλιαξα” από χαρά σε επαγγελματικό επίπεδο θα σου πω όταν με πήραν στον ΑΝΤ1. Αυτό συνέβη καταρχάς γιατί έφευγα από την ΕΡΤ που με είχαν σχεδόν τεμαχισμένη για να με φάνε και κατά δεύτερον επειδή πήγαινα σε ένα επιτυχημένο ιδιωτικό κανάλι.

Ένιωθα ότι υπήρχε μια συμπάθεια από τον Μίνωα Κυριακού. Θυμάμαι τη μία και μοναδική φορά που πήγα στο γραφείο του. Ήταν τότε που κάναμε έκτακτα για το Ιράκ και ζήτησε από τον Γιάννη Μιχελάκη (τότε διευθυντής ειδήσεων στον ΑΝΤ1) να με γνωρίσει. Έτρεμε το φυλλοκάρδι μου. Μου είχε κάνει εντύπωση ότι με ρώτησε για την οικογένειά μου, από πού είμαι, σε ποια σχολή πήγα στην Αθήνα, ποια είμαι τέλος πάντων. Μου είπε “Σε συμπαθώ και σε εκτιμώ γιατί είσαι ένα καθαρό παιδί που πορεύεται χωρίς καμία πλάτη. Γι’ αυτό σε θέλω στο μαγαζί μου και θα σε βοηθήσω”.

Όταν έφυγα λοιπόν από τον ΑΝΤ1 ένιωσα πολύ άσχημα. Δεν το περίμενα. Προφανώς τα δεδομένα είχαν αλλάξει και δεν ήταν μπροστά ο πατέρας Κυριακού. Γυρνώντας από τη δεύτερη εγκυμοσύνη μου έβλεπα περίεργες συμπεριφορές και κατάλαβα ότι δεν ήμουν πλέον πολύ συμπαθής. Κάποιο πρωινό που είχα ρεπό μού τηλεφώνησαν και με ενημέρωσαν για την απόλυσή μου. Σκεφτόμουν συνέχεια “Και τώρα τι κάνω;”. Ήταν πολλά τα χρόνια που δούλευα σερί.

Είχα μάθει να εργάζομαι, να παράγω, να προσφέρω. Ξαφνικά ένιωσα ότι βρίσκομαι στο περιθώριο κι αυτό με πείραξε, γιατί δεν είμαι για το περιθώριο. Εκείνες τις μέρες γυρνούσε συνέχεια στο μυαλό μου ένας στίχος του Καβάφη: “Ανεπαισθήτως με έκλεισαν από τον κόσμο έξω”. Συνέχεια αυτό έλεγα».

 
 

Fast backward, ο Σηκουάνας ξαναζεί το παλιό Παρίσι: στη γέφυρα Alexandre III, το ρεστοράν και κέντρο διασκέδασης «Rosa Bonheur sur Seine», από ατσάλι και γυαλί, συνδιαλέγεται με ιστορικά τοπόσημα της γαλλικής πρωτεύουσας, τον Πύργο του Άιφελ, το Grand Palais και την Place de la Concorde.
Το αρχιτεκτονικό γραφείο Seine Design αντιμετώπισε τις όψεις του κτίσματος ως φόρο τιμής στην παρισινή αρχιτεκτονική του 19ου αιώνα. Δουλεύοντας με ατσάλι και γυαλί, κατασκεύασαν έναν ενιαίο, διαφανή όγκο, γενναιόδωρο σε φως και θέα.
Με διαστάσεις 40 μέτρα μήκος και 14 μέτρα πλάτος, το οβάλ αρχιτεκτόνημα χωρίζεται σε δύο χώρους: το κύριο επίπεδο και τη βεράντα στην στέγη. Η πρόσβαση στο κύριο επίπεδο γίνεται μέσω τριών μικρών γεφυρών που συνδέουν τη «Rosa» με την όχθη του Σηκουάνα.

 Πολλοί οίκοι μόδας παρουσίασαν τις κολεξιόν τους Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020 στην Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας του Παρισιού. Κάποια από τα show ήταν ομολογουμένως εντυπωσιακά.

 

Ο Virgil Abloh εμφάνισε την τέταρτη κολεξιόν του για τον οίκο Louis Vuitton. Σύμφωνα με τα τον οίκο ειδών πολυτελείας, επρόκειτο για μια μελέτη «της εξελισσόμενης ανθρωπολογίας του κοστουμιού και του επαναπρογραμματισμού των κωδίκων ένδυσης». Εμπνευσμένο από «τους τύπους που μετακινούνται από και προς την πόλη», το show έκλεισε με κρεασιόν διακοσμημένες με γαλανούς ουρανούς και φουσκωμένα άσπρα σύννεφα. 

 

Για τον Christian Dior, ο Kim Jones άντλησε από τα αρχεία και την εικονογραφία της, μεταξύ άλλων, σχεδιάστριας αξεσουάρ Judy Blame και σχεδίασε για τον γαλλικό οίκο μια κολεξιόν διαχρονικής κομψότητας. «Είναι φόρος τιμής στην couture του Christian Dior με μια ερμηνεία της από την Judy Blame» δήλωσε ο Jones.

 

Η προσήλωση του Pierpaolo Piccioli στην ομορφιά ήταν ακόμη μια φορά εμφανής στο show ανδρικής κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020 που σχεδίασε για τον Valentino. Το show περιλάμβανε και περφόρμανς από την FKA Twigs (την τραγουδίστρια, τραγουδοποιό και χορεύτρια Tahliah Debrett Barnett), ντυμένη σε λευκή τουαλέτα Valentino. 

 

«Η δουλειά της μόδας είναι να μας θυμίζει ότι η ομορφιά είναι μια ανθρώπινη ανάγκη» είχε πει κάποτε ο Tim Blanks, και αυτό ακριβώς είναι που κάνουν τα show του οίκου Dries Van Noten. Η κολεξιόν που σχεδίασε ο Blanks ήταν πιστή σε αυτό που είχε πει. 

 

Πολλά βολτ στις κρεασιόν του Rick Owens. Ο σχεδιαστής έστειλε στην πασαρέλα μια σειρά από φόρμες με ένα μπατζάκι, συνοδευόμενες από τα ψηλοτάκουνα υποδήματά του (που, πλέον, είναι το σήμα κατατεθέν του).

 

Το show του Raf Simons ήταν εν μέρει εμπνευσμένο από την ταινία «Blade Runner» (η μουσική της οποίας ήταν και το σάουντρακ της παρουσίασης, μαζί με το «Life on Mars» του Μπόουι). Μια κομψή εξερεύνηση της νεανικής κουλτούρας, με έντονες επιρροές από επιστημονική φαντασία. 

Λίγοι περίμεναν ότι η Καίτη Γαρμπή θα εμφανιζόταν το βράδυ του Σαββάτου στο νυχτερινό κέντρο όπου τραγουδάει μαζί με τον Γιώργο Σαμπάνη, μετά την περιπέτεια που πέρασε στα χέρια τεσσάρων κακοποιών μαζί με τον σύζυγό της Διονύση Σχοινά.

Ωστόσο, ως επαγγελματίας δεν απογοήτευσε τους θαυμαστές της και εμφανίστηκε κανονικά στη σκηνή.

Ανεβαίνοντας, μίλησε για την περιπέτειά της λέγοντας:

«Σήμερα είναι μια πολύ δύσκολη μέρα για μένα και την οικογένειά μου, για αυτό θέλω διπλή αγάπη και διπλό χειροκρότημα».

Aπάντηση στο δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος» δίνει με έμμεσο πλην σαφή τρόπο, στην πρώτη της ανάρτηση στα social media, μετά τον χωρισμό με τον επί 10 χρόνια σύζυγό της Μάνο Πενθερουδάκη, η Ολγα Κεφαλογιάννη.  «Για πάνω από δέκα χρόνια που βρίσκομαι στην δημόσια σφαίρα, έχω ως βασική αρχή να προστατεύω την προσωπική μου ζωή, την οικογένεια μου, τους ανθρώπους που συναναστρέφομαι. Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και τώρα. Αυτό επιθυμώ να γίνει σεβαστό, ιδίως σε αυτή τη χρονική συγκυρία», έγραψε η κ. Κεφαλογιάννη, στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter, το βράδυ του Σαββάτου.

 

Υπενθυμίζεται ότι σε προ ημερών εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στην Athens Voice η βουλευτής της ΝΔ δεν δίστασε να απαντήσει στην ερώτηση για τους στόχους που βάζει για τη νέα χρονιά ως εξής: «Να μπορώ να λειτουργώ σε ισορροπία, να βιώνω τις χαρές και τις λύπες της ζωής μαζί με την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Βρίσκομαι σε ένα μεταβατικό στάδιο γιατί πολύ πρόσφατα έκλεισε ένα μεγάλο κεφάλαιο της ζωής μου που αφορά στον γάμο μου (σ.σ. με τον κοσμηματοπώλη, Μάνο Πενθερουδάκη). Ήταν μια μακρά και δημιουργική περίοδος που μόνο καλές αναμνήσεις αφήνει. Τώρα χρειάζεται ανασύνταξη, όπως σε κάθε καινούργια αρχή».

 

 Παράλληλα η βουλευτής της ΝΔ δημοσίευσε χθες στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μία φωτογραφία από την βόλτα της στο Ρέθυμνο σχολιάζοντας: «Ένας αητός στην θύελλα παλεύει μην πλαντάξει και καρτερεί την ξαστεριά στον ήλιο να πετάξει».

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE