To Θεματικό Πάρκο για τον Εθισμό και τους Κινδύνους στο Διαδίκτυο επαναλειτούργησε

Το Θεματικό Πάρκο Εθισμός και Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο επαναλειτούργησε σήμερα (4-11-2019) στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Οβρύας, έπειτα από πρόσκληση του Διευθυντή του Σχολείου, κ. Βασίλειου Σπανού και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.  Το πάρκο είναι μια πρωτοβουλία της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΒΡΥΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΕΘΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (1) 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΒΡΥΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΕΘΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (5) 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΒΡΥΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΕΘΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (6) 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΒΡΥΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΕΘΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΡΧΙΚΗ

Οι (181) μαθητές που συμμετείχαν στις δραστηριότητές του ξεναγήθηκαν στο διαδίκτυο και έμαθαν να ξεχωρίζουν τους κινδύνους που κρύβει αλλά και τα σημάδια του εθισμού

Το Θεματικό Πάρκο περιλαμβάνει βιωματικές – διαδραστικές δραστηριότητες, σχεδιασμένες με σύγχρονα πρότυπα εκπαίδευσης, ώστε να δημιουργούν τα κατάλληλα ερεθίσματα στα παιδιά για την κατανόηση τόσο του εθισμού όσο και των Κινδύνων στο Διαδίκτυο:

Πιο συγκεκριμένα οι δραστηριότητες είναι:

• Τηλεπαιχνίδι τύπου buzzer , με αντικείμενο τον Εθισμό,

• Κυνήγι Ερωτήσεων και παρουσίαση, με αντικείμενο του Κινδύνους του Διαδικτύου,

• Τάπητας (έκτασης 20 τ.μ.), <<Το Διαδίκτυο>>, που προσομοιώνει επιτραπέζιο παιχνίδι

Οι εκπαιδεύσεις πραγματοποιήθηκαν από εξειδικευμένο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας με σπουδές, επιμορφώσεις και γνώσεις σε θέματα παιδαγωγικά, ψυχολογίας, ηλεκτρονικού εγκλήματος, επικοινωνίας και διοργάνωσης επιμορφωτικών δράσεων.

Πιο συγκεκριμένα, οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν από τους:

• Αστυνόμο Β΄ Ιγνάτιο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ,

• Αστυνόμο Β΄ Γεώργιο Λυγερό,

• Αστυνόμο Β΄ – Ψυχολόγο Ιωάννα ΤΣΑΚΩΝΑ,

• Ανθυπαστυνόμο Αθανασία ΚΟΡΜΑΡΗ,

• Αρχιφύλακα Πέγκυ ΔΟΓΑΝΗ και

• Αστυφύλακα Ουρανία Φωτοπούλου

 

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE