Μπορεί να απολαμβάνετε ένα ποτήρι καφέ το πρωί, αλλά τίποτα δεν μπορεί να ξεπεράσει για το καλό του οργανισμού σας, το απλό, καθαρό νερό. 

Και ενώ φυσικά ένα ποτήρι νερό είναι καλό ανά πάσα στιγμή, αυτό που λίγοι γνωρίζουν είναι πως είναι ευεργετικό για την υγεία σας, όταν το πίνετε το πρωί με το που σηκώνεστε από το κρεβάτι. Δείτε γιατί:

Γενικά οφέλη

Το νερό είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για τη ζωή. Το σώμα σας εξαρτάται από αυτό για κάθε χημική αντίδραση που πραγματοποιεί. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι αντιστοιχεί σε περίπου 75% του συνολικού βάρους του σώματός μας.

Ευκολία

Η καθημερινότητα μπορεί να έχει τόσο γρήγορους ρυθμούς, ώστε απλά να ξεχάσετε να πίνετε υγρά, ακόμα και όταν διψάτε. Και το να πίνετε νερό μόνο μαζί με κάθε σας γεύμα δεν είναι ιδεατό, καθώς μπορεί να αποδυναμώσει τα πεπτικά υγρά και να διαταράξει το στομάχι σας, σύμφωνα με δρ Don Colbert, συγγραφέα του “Eat This Αnd Live”. Αυτός είναι ο λόγος που το να πιείτε νερό μόλις ξυπνήσετε είναι τόσο ιδανικό. Το στομάχι σας είναι άδειο και έτσι το νερό δεν θα εμποδίσει την πέψη.

Μπορεί να βοηθήσει στην μείωση της οξύτητας του στομάχου

Εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως έχουν συχνές καούρες, μια κατάσταση που οφείλεται συνήθως στα υψηλά επίπεδα οξέων στο στομάχι. Το στομάχι σας είναι η κύρια πηγή υδροχλωρικού οξέος στο σώμα σας και το εκκρίνει όλη τη νύχτα. Χωρίς τροφές μέσα στο στομάχι, για να αραιώσουν το οξύ, η καούρα είναι πιο πιθανό να σας συμβεί κατά τις πρωινές ώρες. Αν πιείτε νερό αμέσως μόλις ξυπνήσετε, μπορεί να μειώσετε το επίπεδο της οξύτητας στο στομάχι σας και να ανακουφίσετε τυχόν συμπτώματα καούρας.

Βοηθά να έχετε τακτική κίνηση του εντέρου

Το νερό βοηθά στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας, και όταν πίνετε τουλάχιστον ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνάτε το πρωί μπορεί να σας βοηθήσει στην τόνωση της κινητικότητας του εντέρου. Το σώμα σας εξαρτάται τις τακτικές συσπάσεις που συμβαίνουν στο παχύ και λεπτό σας έντερο, προκειμένου οι τροφές να απορροφηθούν και να αποβληθούν. Αυτές οι συστολές εξαρτώνται από αυτό που είναι γνωστό ως γαστροκολικό αντανακλαστικό. Απλά, όταν γεμίζετε το στομάχι σας με φαγητό ή ποτό, το σώμα σας “ανιχνεύει” τις νέες ουσίες και στέλνει σήμα στο έντερο σας να προχωρήσει με την εκκένωση. Αυτό γίνεται μέσα από την κίνηση των εντέρων. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεστε αρκετό νερό.

 Οι βιοψίες από τους πνεύμονες 17 ανθρώπων στις ΗΠΑ που έχουν διαγνωστεί με πνευμονολογική πάθηση που συνδέεται με τη χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου, εκ των οποίων οι δύο υπέκυψαν, αποκάλυψαν βλάβες παρόμοιες με αυτές που προκαλούνται από την έκθεση σε τοξικά αέρια, αναφέρει ιατρική έκθεση που δόθηκε χθες Τετάρτη στη δημοσιότητα. «Φαίνεται ότι πρόκειται για χημικές βλάβες παρόμοιες με αυτές που παρατηρούνται μετά την έκθεση σε τοξικές χημικές αναθυμιάσεις, αέρια ή τοξικούς παράγοντες», εξήγησε ο γιατρός Μπράντον Λάρσεν του νοσοκομείου Mayo Clinic της Αριζόνα, ένας από τους συντάκτες της έρευνας που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό New England Journal of Medicine. Οι ασθενείς που εξετάστηκαν είναι μόνο ένα μικρό δείγμα από τα περισσότερα από 800 κρούσματα που έχουν καταγραφεί μέχρι στιγμής στις ΗΠΑ, εκ των οποίων τα 16 ήταν μοιραία. Εξάλλου, έπειτα από έρευνα, οι γιατροί απέκλεισαν το ενδεχόμενο οι ασθενείς αυτοί να πάσχουν από λιπώδη πνευμονία, μία από τις εξηγήσεις που είχε προκριθεί αρχικά για να εξηγήσει τα συμπτώματα που παρουσίαζαν. Πρόκειται για μια σπάνια πάθηση που προκαλείται από την εισπνοή ελαίων. «Δεν παρατηρήσαμε στοιχεία που να συνάδουν με τη διάγνωση της λιπώδους πνευμονίας», επεσήμανε η δρ Γιασμίν Μπατ, πνευμονολόγος στο ίδιο νοσοκομείο της Αριζόνα. Οι υγειονομικές αρχές των ΗΠΑ ερευνούν από τον Ιούλιο τα αίτια της πνευμονολογικής πάθησης που παρουσιάζουν χρήστες του ηλεκτρονικού τσιγάρου στη χώρα, η οποία πλήττει κυρίως νεαρούς άνδρες. Τα τρία τέταρτα των ασθενών είχαν χρησιμοποιήσει υγρό αναπλήρωσης που περιείχε THC, την κύρια ψυχοτρόπο ουσία της κάνναβης. Οι ειδικοί υποψιάζονται ότι ένα ή περισσότερα πρόσθετα που χρησιμοποιούνται στα υγρά αναπλήρωσης των ηλεκτρονικών τσιγάρων ευθύνονται για τις παθήσεις αυτές.

Η ιδέα για την ενίσχυση της ανοσίας σας είναι δελεαστικό, αλλά η ικανότητα να το πράξει έχει αποδειχθεί άπιαστο για πολλούς λόγους. Το ανοσοποιητικό σύστημα είναι ακριβώς αυτό – ένα σύστημα, όχι μια ενιαία οντότητα. Για να λειτουργήσει καλά, απαιτεί ισορροπία και αρμονία. Οι ερευνητές διερευνούν τις επιδράσεις της διατροφής, της άσκησης, της ηλικίας, του ψυχολογικού στρες και άλλων παραγόντων στην ανοσολογική αντίδραση, τόσο σε ζώα όσο και σε ανθρώπους.

#1 Γραμμή

Η πρώτη σας γραμμή άμυνας είναι να επιλέξετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Σύμφωνα με τις γενικές οδηγίες για την καλή υγεία, το μοναδικό βήμα που μπορείτε να ακολουθήσετε είναι να διατηρήσετε φυσικά το ανοσοποιητικό σας σύστημα ισχυρό και υγιές.

Κάθε μέρος του σώματός σας, συμπεριλαμβανομένου του ανοσοποιητικού σας συστήματος, λειτουργεί καλύτερα όταν προστατεύεται από περιβαλλοντικές επιθέσεις και ενισχύεται από στρατηγικές υγιούς ζωής όπως αυτές:

1.Αποχή από το κάπνισμα

2.Υψηλή κατανάλωση σε φρούτα και λαχανικά.

3.Καλή ενυδάτωση του οργανισμού

4.Τακτική άσκηση.

5.Διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους .

6.Εάν πίνετε αλκοόλ, πίνετε μόνο με μέτρο.

7.Επαρκής και ποιοτικός ύπνος .

8.Λάβετε μέτρα για να αποφύγετε τη μόλυνση, όπως το πλύσιμο των χεριών σας συχνά και το μαγειρικό κρέας σχολαστικά.

9.Προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε το στρες.

#2 Γραμμή

Ανοσοενισχυτικά θρεπτικά συστατικά:

Τα ακόλουθα θρεπτικά συστατικά παίζουν ρόλο στο ανοσοποιητικό σύστημα και μπορούν να βρεθούν σε μια ποικιλία τροφίμων:

• Το βήτα καροτίνη βρίσκεται σε φυτικές τροφές, όπως γλυκοπατάτες, σπανάκι, καρότα, μάνγκο, μπρόκολο και ντομάτες.

• Τα πλούσια σε βιταμίνη C τρόφιμα περιλαμβάνουν τα εσπεριδοειδή, τα μούρα, τα πεπόνια, τις ντομάτες, τις πιπεριές, τα ακτινίδια και το μπρόκολο.

• Η βιταμίνη D βρίσκεται στα λιπαρά ψάρια και στα αυγά. Το γάλα και οι 100% χυμοί που εμπλουτίζονται με βιταμίνη D είναι επίσης πηγές αυτής της σημαντικής θρεπτικής ουσίας.

• Ο ψευδάργυρος τείνει να απορροφάται καλύτερα από ζωικές πηγές, όπως το βόειο κρέας και τα θαλασσινά, αλλά και σε χορτοφαγικές πηγές όπως το φύτρο σιταριού, τα φασόλια, τα καρύδια και το tofu.

• Τα προβιοτικά είναι “καλά” βακτήρια που προάγουν την υγεία. Μπορούν να βρεθούν σε καλλιεργημένα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως γιαούρτι και σε ζυμωμένα τρόφιμα όπως kimchi.

• Η πρωτεΐνη που προέρχεται από ζωικές και φυτικές πηγές, όπως γάλα, γιαούρτι, αυγά, βόειο κρέας, κοτόπουλο, θαλασσινά, ξηροί καρποί, σπόροι, φασόλια και φακές.

Τρώμε υγιεινά , φροντίζουμε και προστατεύσουμε τον οργανισμό μας και κατ’ επέκταση το σώμα μας!

Αυτοί που λαμβάνουν καθημερινά συμπληρώματα ιχθυελαίου ωμέγα-3 έχουν μικρότερες πιθανότητες να βρεθούν αντιμέτωποι με καρδιακή προσβολή ή κάποιο άλλο καρδιαγγειακό περιστατικό συγκριτικά με εκείνους που δεν παίρνουν, αν και δεν έχουν το αντίστοιχο όφελος σε ό,τι αφορά τον κίνδυνο εγκεφαλικού, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης μελέτης, που δημοσιεύτηκαν  στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of the American Heart Association», αναδεικνύουν τα οφέλη αλλά και τους κινδύνους αυτών των συμπληρωμάτων.

«Η συγκεκριμένη μετα-ανάλυση προσφέρει τα πιο σύγχρονα δεδομένα σχετικά με τις επιδράσεις των συμπληρωμάτων ωμέγα-3. Είναι εμφανές, ότι τα αποτελέσματα των συγκεκριμένων συμπληρωμάτων είναι δοσοεξαρτώμενα», εξηγεί ο Γιάνγκ Χου του τμήματος Διατροφής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ της Βοστόνης.

Τα αποτελέσματα της μέχρι τώρα έρευνας υπήρξαν ασυνεπή.

Στη συγκεκριμένη μετα-ανάλυση οι ερευνητές περιέλαβαν τρεις δοκιμές αυξάνοντας έτσι το υπάρχον δείγμα κατά 64%. Χρησιμοποιήθηκαν 120.000 ενήλικες από 13 τυχαιοποιημένες δοκιμές παγκοσμίως. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανάλυση που έχει γίνει ως σήμερα.

Διαπιστώθηκε ότι εκείνοι που λάμβαναν καθημερινά συμπληρώματα ιχθυελάιου ωμέγα-3 διέτρεχαν μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης όλων των καρδιαγγειακών περιστατικών εκτός του εγκεφαλικού συγκριτικά με αυτούς που λάμβαναν καθημερινά ένα χάπι placebo. Είχαν, ακόμα 8% μικρότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιακή προσβολή ή στεφανιαία νόσο καρδιάς.

Το εύρημα αυτό έγινε ιδιαίτερα εμφανές στις υψηλές δόσεις συμπληρωμάτων. Η μείωση του κινδύνου, επομένως, αφορούσε κατά κύριο λόγο δόσεις πάνω από 840 μικρογραμμάρια ημερησίως. Εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως πεθαίνουν από καρδιαγγειακά επεισόδια. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και πολύ μικρές ποσοστιαίως μειώσεις σε ό,τι αφορά αυτόν τον κίνδυνο μεταφράζονται σε πρόληψη δεκάδων χιλιάδων περιστατικών.

Οι συστάσεις για τη δημόσια υγεία θα πρέπει να αφορούν την τήρηση μιας ισορροπημένης διατροφής, την αύξηση κατανάλωσης ψαριού και τη σωματική άσκηση, φαίνεται, ωστόσο, πως τα συμπληρώματα ιχθυελαίου έχουν κάποιο όφελος, υποστηρίζει η Τζοαν Ε. Μάνσον, πρόεδρος προληπτικής ιατρικής στο Γυναικείο Νοσοκομείο του Μπρίγκχαμ και καθηγήτρια του τμήματος Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πιθανόν να έχετε παρατηρήσει κατά καιρούς ότι στο μπάνιο σας συγκεντρώνονται μυγάκια τα οποία είναι αρκετά ενοχλητικά.

Ακόμη κι αν διατηρείτε το χώρο σε πολύ καλή κατάσταση, ενδεχομένως αυτά να κάνουν και πάλι την εμφάνισή τους. Δείτε δύο τρόπους να τα απομακρύνετε…

Αμμωνία

Η αμμωνία είναι μια σίγουρη λύση για να απομακρύνετε τα μυγάκια. Η διαδικασία δεν έχει καμία δυσκολία. Απλά ρίξτε λίγη αμμωνία στον νιπτήρα (ή τη μπανιέρα) σας και στη συνέχεια ξεπλύνετε με νερό.

Μηλόξυλο

Ιδιαίτερα αποδοτικό είναι και το μηλόξυδο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι το εξής: Παίρνετε το μπουκάλι με το μηλόξυδο και ρίχνετε λίγο μέσα στην αποχέτευση απευθείας. Καλό είναι να το ζεστάνετε λίγο πριν το ρίξετε μέσα στο σωλήνα, καθώς η θέρμανση βοηθά στην απελευθέρωση του αρώματος του μηλίτη, το οποίο με τη σειρά του βοηθά στην προσέλκυση περισσότερων μυγών οπότε απλώς συγκεντρώνονται μέσα στην αποχέτευση.

Πηγή: baby.gr

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE