Αλεξάνδρα Χριστοπούλου: Η ομορφιά επί... κεφαλής κερδίζει την "μάχη" κόντρα στην κρίση !

Η κομμωτική είναι τέχνη … Η αφετηρία της εξελίξεως της κομμωτικής τέχνης έρχεται από τα βάθη των αιώνων. Δείγματα που το αποδεικνύουν υπάρχουν από τους προϊστορικούς χρόνους. Επί των ημερών των Φαραώ, οι Αιγύπτιες αριστοκράτισσες θεωρούσαν απαραίτητη την κομψή και περιποιημένη κόμη. Στην Αρχαία Ελλάδα η κομμωτική ήταν γνωστή και είχε εξέχουσα θέση στην καθημερινή ατομική περιποίηση των προγόνων μας.  Αλλά και για τους άνδρες της εποχής εκείνης, κανείς δεν μπορεί να πει πώς δεν φρόντιζαν την κόμη τους ! Βλέπουμε λοιπόν, ότι από τότε που εμφανίστηκε ο άνθρωπος είχε ως βασική προτεραιότητα στη καθημερινότητά του, να φροντίζει τα μαλλιά του και γενικότερα την όμορφη εμφάνισή του. Ερχόμαστε λοιπόν στο σήμερα ! Σχεδόν σε όλες τις έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σε σχέση με τα επαγγέλματα που θα σβήσουν ή που θα επιβιώσουν, η κομμωτική έρχεται σταθερά πρώτη ,ως η πιο δημοφιλής τέχνη με τα μεγαλύτερα ποσοστά επιβίωσης παγκοσμίως! Πρόκειται για ένα από τα επαγγέλματα που άντεξε λοιπόν στα χρόνια της κρίσης και στην Ελλάδα … Διότι η κρίση θέλει καλοπέραση και οι γυναίκες αλλά και οι άντρες συνεχίζουν να ενδιαφέρονται για την εξωτερική τους εμφάνιση… Μπορεί η δουλειά να είναι λιγότερη αλλά το επάγγελμα αντέχει σταθερά !

Για τα παραπάνω απευθυνθήκαμε σε μια επαγγελματία έτσι ώστε να μάθουμε περισσότερα σχετικά με την πορεία της κομμωτικής στην Ελλάδα της κρίσης , την Αλεξάνδρα Χριστοπούλου η οποία μιλά στο achaianews.gr !

Τι σε ώθησε να ασχοληθείς με το επάγγελμα αυτό ;

Από μικρή μου άρεσε να ασχολούμαι με τα μαλλιά και να πειραματίζομαι με αυτά. Ήταν κάτι που το θεωρούσα δημιουργικό και έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό.

Ποια είναι σήμερα η κατάσταση σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν στον επάγγελμα του κομμωτή ;

Πιστεύω ότι η κρίση επηρέασε το επάγγελμα μας, αλλά μέσα από αυτή τη κατάσταση επιβίωσαν μόνο σωστοί και καλοί επαγγελματίες.

Οι πελάτισσες – πελάτες είναι πιο απαιτητικοί στα χρόνια της κρίσης ;

Οι πελάτισσες και οι πελάτες είναι πάντα απαιτητικοί είτε σε περιόδους κρίσης είτε σε περιόδους ευημερίας.

Η μόδα εξελίσσεται και η τεχνολογία στα προϊόντα αλλάζει διαρκώς. Εμπλουτίζεται τις γνώσεις σας ;Ενημερώνεστε για τις νέες τάσεις;

Είναι σημαντική η εξέλιξη για έναν κομμωτή, για αυτό και εγώ, φροντίζω πάντα να ενημερώνομαι για τις νέες τάσεις παρακολουθώντας σεμινάρια, πηγαίνοντας σε εκθέσεις και φυσικά παρακολουθώ στενά μεγάλους κομμωτές του εξωτερικού.

Με την πάροδο των ετών έχετε όλο και περισσότερα εργαλεία στα χέρια σας , στην Πάτρα που εργάζεστε το extreme κούρεμα, το ξεχωριστό, τα διαφορετικά κουρέματα αλλά και χρώματα … κερδίζουν έδαφος ;

Πλέον όλοι ενημερώνονται για τις νέες τάσεις. Βλέπω ότι είναι πολλοί αυτοί που τολμούν κάτι καινούργιο και χαίρομαι για αυτό.

Ποια ήταν η πιο «τρελή» επιλογή πελάτη – πελάτισσας που είχατε μέχρι σήμερα ;

Η αλήθεια είναι ότι κατά καιρούς ζητούν διάφορα περίεργα..αλλά το πιο τρελό που μου έχουν ζητήσει είναι να κάνω animal print αποχρώσεις! Λεοπαρλ γα την ακρίβεια!

Οι τιμές έχουν αλλάξει κατά πολύ σε σχέση με το παρελθόν που τα οικονομικά των Ελλήνων ήταν σε καλύτερη κατάσταση ;

Οι τιμές είναι σχεδόν ίδιες με το παρελθόν...

Πλέον πόσες φορές το μήνα μια γυναίκα θα απευθυνθεί σε «ειδικό» για την περιποίηση των μαλλιών της ;

Πιο εξειδικευμένες τεχνικές μπορεί να γίνουν και μια φόρα κάθε μήνα αλλά υπάρχουν και γυναίκες που φτιάχνουν τα μαλλιά τους μια και δυο φορές την εβδομάδα !

Πιστεύεις και εσύ πώς , όπως δείχνουν οι έρευνες, ότι το επάγγελμα σας θα αντέξει στο χρόνο ;

Ναι πιστεύω πως θα αντέξει. Είναι ένα επάγγελμα που έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση και είναι η προτεραιότητα στην καθημερινότητα του ανθρώπου.

 

Ελένη Παρασκευοπούλου


  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE